لزوم توجه به آموزش در تمام سطوح سازمان حفاظت محیط زیست

لزوم توجه به آموزش در تمام سطوح سازمان حفاظت محیط زیست

دکتر سلاجقه در مراسم معارفه سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی: لزوم توجه به آموزش در تمام سطوح سازمان حفاظت محیط زیست معاون رئیس جمهوری در حکمی دکتر نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.
به گزارش «پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، این مراسم امروز با حضور معاونان سازمان و مدیران معاونت آموزش و مشارکت های مردمی برگزار شد.

دکتر علی سلاجقه در ابتدای این مراسم از دست اندرکاران این معاونت که تا کنون امور مجموعه را پیش برده اند تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با انتصاب آقای مرادی مقوله آموزش در تمامی سطوح سازمان حتی در مورد مسئولان مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: از این معاونت انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های موجود در جهت ارتقاء و آموزش ، کارمندان و کارشناسان را در برنامه های آتی قرار داده و نهایت اهتمام را در این زمینه به کار بگیرند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع آموزش ها و مراودات های بین المللی توسط کارشناسان گفت: در این حوزه حتما آموزش ها باید مبتنی بر حکمت ، عزت ، مصلحت و بر اساس سیاست های نظام انجام گیرد و کارشناسان در زمینه بروز بودن اطلاعات شان حتما اهتمام جدی داشته باشند و این موضوع را در اولویت های آتی معاونت قرار دهند .

علی سلاجقه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث منابع طبیعی خطاب به نورالله مرادی تاکید کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود دقیقا در مقوله محیط زیست همین رویکرد باید در جریان باشد. من از شما می خواهم از ظرفیت های سمن هایی که صادقانه و با مجوز و در چهارچوب قانون در کنار سازمان محیط زیست هستند استفاده شود و سازمان را در پیشبرد اهدافش کمک و یاری کنند.

معاون رئیس جمهوری در پایان از سوابق مرادی به خصوص در حوزه رسانه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم ایشان با استفاده از ظرفیت و تجارب خود به خصوص در حوزه رسانه، در جهت ارتقاء و گسترش آموزش در سازمان نقش سازنده ای ایفا کند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات