تشکیل جلسه تخصصی بررسی تخلیه غیرمجاز نخاله های ساختمانی در شهرک مسکونی شهیدکشوری

تشکیل جلسه تخصصی بررسی تخلیه غیرمجاز نخاله های ساختمانی در شهرک مسکونی شهیدکشوری


تشکیل جلسه تخصصی بررسی تخلیه غیرمجاز نخاله های ساختمانی در شهرک مسکونی شهیدکشوری

جلسه تخصصی مدیریت پسماند شهرستان اصفهان با موضوع بررسی تخلیه نخاله های ساختمانی در ضلع جنوبی شهرک مسکونی شهید کشوری در محل معاونت عمرانی فرمانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش«پارما» از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان، دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اصفهان با دعوت از دستگاه های ذیربط در محل فرمانداری شهرستان اصفهان تشکیل شد.

این جلسه با حضور معاون عمرانی فرمانداری اصفهان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و نمایندگان ارشد نظامی آجا برگزارشد..

در ابتدای این جلسه معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اصفهان ضمن تشکر از حضور مدعوین در جلسه گفت: مدیریت اصولی نخاله های ساختمانی با توجه به تاثیر تخلیه نخاله در محل های غیرمجاز و نزدیک مسکونی در شیوع بیماری سالک ضروری به نظر می رسد.

همچنین رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان به قوانین موجود در قانون مدیریت پسماند و اجرای قوانین برای رفع معضل یاد شد اشاره داشت.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان هم به اقدامات انجام شده سازمان مدیریت پسماند در خصوص مدیریت نخاله ساختمانی از مبدا تا مقصد و شناسایی متخلفین اشاره کرد.

نمایندگان نظامی نیز توضیحاتی مبنی بر عدم تخلیه نخاله ساختمانی از بیرون مجتمع و وجود نخاله ساختمانی از سالهای قبل ارائه کردند و اظهار داشتند: صرفا عملیات خاکبرداری با هماهنگی شهرداری داخل مجموعه انجام می گیرد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات