قیمت واحدهای زیر ۴۰ متر در تهران

قیمت واحدهای زیر ۴۰ متر در تهران

http://www.bananews.ir/با نزدیک شدن به سال آینده، وضعیت بازار مسکن در سال ۹۱ به دغدغه خریداران تبدیل شده است و برخی از فروشندگان هم با مراجعه به بنگاه‌های املاک از فروش واحد خود انصراف می‌دهند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هر ساله در آستانه سال نو، بازار مسکن با کمی تورم همراه می شود که با توجه به رکود نسبی در بخش مسکن فقط افرادی اجازه خرید در این را بازار دارند که پول کافی برای خرید یک آپارتمان داشته باشند.

در همین حال وضعیت بازار مسکن در سال آینده هم تبدیل به دغدغه ای برای خریداران شده است که باتوجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در اوایل سال آینده، خریداران سعی دارند که قبل از سال آغاز سال جدید، مسکن مورد نظر خود را خریداری کنند و از سویی این شرایط منجر به این شده که برخی از فروشندگاه فایل فروش واحد خود را از بنگاه های املاک خارج کرده و از فروش انصراف می دهند.

در کنار خریداران، بنگاه های املاک هم نسبت به وضعیت مبهم قیمتها در سال آینده ابراز نگرانی می کنند، زیرا در صورت افزایش تورم در سال آینده، رکود بازار مسکن بیشتر خواهد شد و همین امر قدرت خرید متقاضیان را کاهش خواهد داد که به نفع فروشندگان و بنگاه های مسکن نیست.

در هر صورت سطح عمومی قیمتها در بخش مسکن، همیشه نسبت به سال قبل با تورم بیشتری همراه است که این مساله تاثیر زیادی بر جو روانی بازار دارد و حتی اغلب فروشندگان را هم وادار می کند که قیمت ملک خود را نسبت به ماه های گذشته با افزایش بیشتری اعلام کنند بنابراین حضور دولت برای نظارت بیشتر بر قیمت ها می تواند کمی جو روانی را کنترل کند.

هم اکنون یک دستگاه آپارتمان در خیابان نواب به مساحت ۳۷متر با پارکینگ و انباری به قیمت ۶۲ میلیون تومان به فروش می رسد. همچنین ۴ دستگاه آپارتمان ۳۵ متری در مهرآباد جنوبی با عمر ۱۰ساله یکجا به قیمت ۱۷۰میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است.

مالک آپارتمان ۳۵ متری در اتوبان آهنگ خیابان میثم، طبقه دوم با عمر ۱۱سال هم قیمت۵۶میلیون تومان را برای واحد خود تعیین کرده است و یک واحد دیگر با همین متراژ درخیابان سرباز قیمت ۶۸ میلیون به فروش می رسد.

آپارتمان دیگری در شهرک شهید محلاتی پاسدارگمنام به مساحت ۳۵متر و عمر ۶ساله با۶۰ میلیون تومان فروخته می شود، همچنین آپارتمان ۳۷ متری در شهرری - صفائیه با ۴۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

یک واحد ۵۸ متری در محدوده کاشانی - مهران،۲خوابه، فول امکانات و با عمر ۳ ساله از سوی مالک ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است، در همین حال آپارتمانی در خیابان شمشیری شهیدان عسگری به مساحت ۶۰متر، یک خوابه، طبقه۴ با پارکینگ وانباری و عمر ۱۲ساله ۸۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

مهر

 

    نظرات