برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت شادروان امیرحسین اکبری

برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت شادروان امیرحسین اکبری

مراسم هفتمین روز درگذشت شادروان امیرحسین اکبری کارشناس فقید ارتباطات رسانه ای حفاظت محیط زیست استان اصفهان و خبرنگار ایرنا برگزار شد.

به گزارش «پارما»، مراسم هفتمین روز درگذشت شادروان امیرحسین اکبری کارشناس فقید ارتباطات رسانه ای حفاظت محیط زیست استان اصفهان و خبرنگار ایرنا روز یکشنبه 7 آذرماه 1400 از ساعت 13 الی 14 با حضور خانواده مرحوم، مدیران و خبرنگاران رسانه های استان و خانواده محیط زیست استان در تالار اجتماعات محیط بان این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم تلاوت قرآن و اجرای مراسم توسط همکاران اداره کل محمد حسن رنجبر و مرتضی پیرمرادیان مداح اهل بیت انجام شد. سید حسن جوادی زاده رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان در این برنامه گفت؛ شادروان اکبری همکاری با رفتاری نیک، پرتلاش، متواضع، فروتن و خوشرو بود و درگذشت او برای همه ما غم انگیز و از دست دادن او برای خانواده رسانه، خبرگزاری جمهوری اسلامی و سازمان حفاظت محیط زیست ضایعه بزرگی بود. وی افزود؛ ضمن ابراز همدردی، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت؛ خیلی سخت هست که در چنین مراسمی بخواهیم در فراق یک دوست، یک همکار و یک مرد ارزشمند صحبت کنیم. امیرحسین متفاوت بود، من از کلمه شادروان برای امیر حسین نمی توانم استفاده کنم، او زنده است و در همین سالن حضور دارد و ما را نظاره گر هست. ایرج حشمتی گفت؛ از کارهای مهم امیرحسین اکبری غیر از تهیه، تدوین و انتشار اخبار و رویدادهای محیط زیست استان، تحلیل کارشناسانه محتوای رسانه ها بود که به دلیل این فعالیت خاص ارتباط هر روزه با او داشتم. حشمتی افزود؛ اثرگذاری این خبرنگار فقید محیط زیست به اندازه ای بود که به خاطر او یک بخشنامه ملی صادر شد و خدا را گواه می گیرم در طول این یک هفته دوری از امیرحسین، علیرغم اشتغالات کاری فراوان، لحظه ای یاد و چهره اش از خاطرم نرفته است.

در ادامه این مراسم استکی خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری ایرنا پس از عرض تسلیت به خانواده مرحوم اکبری گفت؛ اگر آقای اکبری به عنوان یک خبرنگار در چندین حوزه تخصصی تا این اندازه عزیز واقع شده است که بدین صورت برای او مراسم می گیرند، او را در قطعه نام آوران به خاک می سپارند، مقامات سیاسی و مذهبی استان برایش پیام تسلیت می دهند، از اول تجلیل می کنند و شایسته آن مرحوم عزاداری می کنند، به دلیل حرفه ای گری، میانه روی، دانایی، توانمندی خاص، هنر، بینش، حرکت مؤدبانه و انسان دوستانه مرحوم اکبری بود.

در این مراسم که با تلاوت قرآن کریم توسط قاری بین المللی حجت الاسلام والمسلمین کیوان سرافراز همراه شد، کلیپ های متعدد یادبود از شادوران اکبری نیز پخش گردید. در پایان مراسم عموی شادروان امیرحسین اکبری به نمایندگی از سوی خانواده آن مرحوم به خاطر مشارکت گسترده همکاران و دوستان دور و نزدیک در مراسم تشییع، خاکسپاری، و تدفین، و همچنین همراهی در مجالس سومین و هفتمین روز درگذشت وی که موجبات تسلی خاطر این خانواده را فراهم نمود، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری کرد. پس از مراسم، خانواده مرحوم اکبری از محل کار وی در اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان بازدید کردند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات