با دستور شهردار ارومیه، ۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر شناسایی و رفع خطر شده است/شهروندان نقاط حادثه خیز را اطلاع دهند

مدیر بحران شهرداری ارومیه گفت: با دستور شهردار،  ۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر شناسایی توسط شهرداری های مناطق  و سازمان‌ها رفع خطر شده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حامد صفاری بیان کرد:  از ابتدای سال جاری با دستور شهردار ارومیه ۱۸۰ نقطه بحرانی و خطرآفرین توسط ناظرين مدیریت بحران و گزارش های مردمی شناسایی و احصا  شده  که طی اعلام به شهرداری مناطق مربوطه پیش از ۱۰۰ مورد توسط مناطق و سازمان‌ها رفع خطر شده است .
وی پوشش برخی کانال ها ، پل های ورودی خیابان ها و دریچه های آب در سطح معابر ، اصلاح اصلاح نقاط ترافیکی پرخطر ، پوشش سیم کشی های تیر چراغ برق پارک‌ها را  از مهمترین موضوعاتی عنوان کرد که رفع خطر شده است‌.
مدیر بحران شهرداری ارومیه افزود:  اکیپ های شبانه روزی این ستاد در تمامی سازمان‌ها و شهرداری های مناطق به صورت مداوم در سطح شهر بوده و تا رفع نهایی نقاط حادثه خیز از پای نخواهند نشست.
وی  به ۸ آذر روز ایمنی در برابر زلزله اشاره کرد و گفت:   این مدیریت آمادگی خود در مدارس  جهت برگزاری دوره های مختلف آموزش ایمنی و پدافند غیرعامل در سطح مدارس را اعلام می کند.
صفاری در پایان از شهروندان ارومیه ای  درخواست کرد به محض رؤیت و مشاهده موارد خطرساز ، آن را از طریق شماره تماس های ۱۳۷ و ۱۲۵ و از طریق پل های ارتباطی در فضای مجازی در میان گذاشته تا در اسرع وقت رفع خطر شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات