فراخوان خیرین علاقمند به جهاد ملی درحفظ و پایداری محیط زیست

فراخوان خیرین علاقمند به جهاد ملی درحفظ و پایداری محیط زیست

بدنبال تسهیل زمینه مشارکت های مردمی، سامانه ای برای دریافت مستقیم کمک ها برای حفظ و صیانت ازمحیط‌زیست کشور فراهم شده است.

به گزارش «پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست؛ این اقدام با هدف جذب، ساماندهی و شفافیت مشارکت های مردمی در بخش های مختلف محیط‌زیست فراهم شده و در سایت رسمی سازمان قابل مشاهده است .

گفتنی است خیرین و علاقمندان و دلسوزان حوزه محیط‌زیست که قصد کمک مستقیم به صندوق ملی حفاظت محیط‌زیست را دارند، می توانند از طریق این سامانه به نشانی: https://b2n.ir/z47300 مراجعه و در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند .

در ادامه تصریح می‌شود که با توجه به ضرورت توجه به مقوله حفاظت از منابع طبیعی و محیط‌زیست صندوق ملی محیط‌زیست در سال 1393 و با هدف کمک به کاهش آلاینده‌های محیط‌زیستی، جلوگیری از تخریب، حفاظت از منابع طبیعی و احیاء و بهره‌برداری پایدار از منابع پایه و محیط‌زیست و تنوع زیستی تاسیس شده است .

بر اساس این گزارش خاطرنشان می‌شود: صندوق ملی محیط‌زیست، یک‌نهاد عمومی غیردولتی است و عطف به ماده 4 اساسنامه خود جهت متمرکز نمودن کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه محیط‌زیست کشور با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نشان اعتماد ملی اقدام به راه‌اندازی سامانه برخط “سداد نموده است.

شایان‌ذکر است کمک‌های اخذشده برای اقدامات و فعالیت‌های محیط‌زیستی هریک از استان‌ها به تفکیک در صفحه کمک‌های این موسسه درج می‌گردد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات