فرهنگسراها می توانند دغدغه های مدیریت شهری را کاهش بدهند/ تداخل وظایف برخی فرهنگسراها با یکدیگر

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  فرهنگسراها می توانند دغدغه های مدیریت شهری را کاهش بدهند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست که با حضور مدیران فرهنگسراهای ارومیه برگزار شد، دغدغه های اعضای شورای شهر و مدیران فرهنگسراها در حوزه شهری را مشترک توصیف کرد و گفت: دغدغه های فرهنگسراها در حوزه های فرهنگ مشترک است  و هر جا که کم کاری وجود دارد متأسفانه شهرداری را متهم می کنند.
وی با بیان اینکه "قرار نبود در فرهنگسراها نیرو استخدام کنیم" افزود: فعالیت های فرهنگسراها باید توسط مردم و سمن ها انجام می شد نه اینکه کارمندی فرهنگسراها را اداره کنیم چون فرهنگ دستوری ساخته و اداره نمی شود و این موضوع باید اصلاح شود.
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با تصریح این نکته که "فرهنگسراها می توانند مشکلات و دغدغه های مدیریت شهری را کاهش بدهند" خاطر نشان کرد: در حالیکه 11 فرهنگسرا و 10 دفتر تسهیل گیری داریم اما خروجی برابر هزینه ای که می کنیم نیست، چون جانمایی ها درست و مطالعه شده نیست وظایف برخی فرهنگسراها با یکدیگر تداخل دارد.
این عضو شورای شهر همچنین تأکید که فرهنگسراها باید از ظرفیت مساجد هم برای ارائه خدمات فرهنگی، معنوی و مذهبی به مردم و به ویژه در محلاتی که فرهنگسرا احداث نشده، استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات