ضرورت پیش بینی منابع مالی جدید و پایدار/ موفقیت طرح های مقابله با تکدی گری در گرو همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید به دنبال منابع مالی جدید و پایدار هم باشیم.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام محمد خلیل پور در نشست علنی امروز شورای شهر با تبریک پیشاپیش روز دانشجو گفت: حادثه تلخ روز 16 آذرماه سال 32 برای این اتفاق افتاد که دانشجویان ما در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: امیدوارم دانشجویان ما همچون دانشجویان دوران انقلاب و دفاع مقدس، اثرات مثبت، خط شکن و پرتلاشی از خود به نمایش بگذارند چون دانشجویان بازوان واقعی نظام اسلامی هستند.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تقدیر از شهردار ارومیه برای ایجاد خزانه متمرکز و پرداخت به موقع حقوق، اظهار کرد: اگر مسدود کردن حساب های شهرداری توسط پیمانکاران اتفاق نیافتد، مطالبات آنها هم خیلی زودتر پرداخت می شود.
خلیل پور با بیان اینکه "باید به دنبال منابع مالی جدید و پایدار هم باشیم" تصریح کرد: شهرداری از امروز تا انتهای فروردین سال بعد باید 450 میلیارد تومان پرداخت انجام دهد.
وی با انتقاد از بی نظمی در پرداخت مطالبات برخی از پیمانکاران گفت: یک عده از پیمانکاران از سال 95 از شهرداری طلب دارند در حالیکه برخی ها خیلی زود تسویه می کنند،  بنابراین باید به این نوع از پرداخت ها نظم و عدالت داد.

خلیل پور با اشاره به مطالباتی که سایر دستگاه ها نسبت به شهرداری دارند، از مدیران شهرداری خواست تا برای پیگیری و وصول این مطالبات که رقم قابل توجهی دارد، این موارد را لیست کرده و به شورای شهر ارائه کنند.
وی در خصوص پروژه اسپیرو نیز تصریح کرد: پیمانکار اسپیرو نتوانسته به تعهداتش عمل کند باید به قانون تمکین کنیم و آنچه که برابر قرارداد است را قبول داریم.
خلیل پور درباره مبارزه با متکدیان و ساماندهی کودکان کار هم افزود: فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در حوزه ساماندهی متکدیان و کودکان کار باید کمک حال شهرداری باشند.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت فرهنگ سازی جهت عدم مساعدت شهروندان به متکدیان حرفه ای و دارای شغل تکدی گری تأکید کرد و یادآور شد: دیده می شود شهروندان به جوانانی که اکثراً از سایر مناطق به ارومیه می آیند کمک می کنند که غیرقابل قبول است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات