اداره ورزش و جوانان از ورزش های حرفه ای حمایت کند/ ضرورت تیم داری شهرداری در حوزه بانوان و معلولان

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت تیم داری شهرداری در حوزه بانوان و معلولان تاکید کرد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در نشست امروز کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 30 درصد قراردادهای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه پرداخت شده و باشگاه روند رو به مثبتی را دارد طی می کند.
وی با اشاره به ضرورت حمایت و سرمایه گذاری در حوزه ورزش افزود: اگر استارت کار زده نشود و وارد گود نشویم در بحث ورزش نمی توانیم تکلیف موانع پیش رو را مشخص کنیم.
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر تیم داری در حوزه بانوان و حمایت از رشته های ورزشی معلولان گفت: تیم بانوان و معلولین هزینه زیادی برای شهرداری تحمیل نمی کند و باید در این راستا برای سال بعد برنامه ریزی کرد.
به گفته نوروزی اختلافاتی که بین برخی از مسئولین تیم ها وجود دارد، باعث فلج شدن والیبال بانوان شده است و در این راستا ادامه داد: ارومیه پر از نوجوانان و جوانان دختری است که استعدادهای خوبی در زمینه والیبال دارند و می توانند در میادین ملی و بین المللی شگفتی ساز شوند.
به گفته وی والیبال برند ارومیه است و همه ارومیه را پایتخت والیبال می شناسند و  نباید بگذاریم فرصت ها برای این تیم بسوزد، و در سال های آینده با برنامه ریزی دقیق می توانیم تیم بانوان بزرگسال را هم تشکیل دهیم.
نوروزی تصریح کرد: به دنبال قانونی کردن تیم داری حرفه ای برای شهرداری هستیم چرا ک عملکرد مثبت تیم والیبال موفقیتی برای همه است.
وی ضمن اشاره به ضرورت حمایت متولیان ورزش از رشته های ورزشی و باشگاههای حرفه ای اظهار مرد: اداره ورزش و جوانان باید از ورزش های حرفه ای حمایت کند و زیرساخت های لازم را برای قهرمانی تیم ها مهیا کنند.

نوروزی ضمن اهمیت هنر تئاتر و ضرورت حمایت مدیریت شهری از این موضوع ادامه داد: در سایر کشورها تئاتر یک برند اجتماعی است که خانواده ها حتما به دیدن آن میروند ولی در کشور ما در حال از بین رفتن است و باید از تئاتر حمایت کنیم.
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر مدیریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تصریح کرد: نباید شرایط را به سمتی برد که موجب بزرگنمایی اختلافاتی شود که موجب ضرر و زیان برای شهرمان از همه لحاظ شود و در این راستا نیازمند هم افزایی و هم اندیشی تمامی دستگاهای فرهنگی و نظارتی و فعالان حوزه رسانه هستیم.
وی با پیگیری موضوع عدم احداث فرهنگسرا در مناطق محرومی مثل محله کشتارگاه، گفت: در سال های گذشته برای ایجاد فرهنگسرا در محله کشتارگاه تا پای عقد قرارداد هم رفتیم و پیش بینی می کنم در سال 1401 این موضوع به سرانجام برسد شاهد بهره برداری از فرهنگسرای محله کشتارگاه باشیم.
گلشن نوروزی همچنین با اشاره به عدم امکانات فرهنگی در کوی سالار و لاله و افزود: باید برای ایجاد فرهنگسرا در این محلات زمین با مساحت کافی در نظر گرفته شود و بعد از بهره برداری از فرهنگسرای محله کشتارگاه، شاهد احداث فرهنگسراها در سایر مناطق کم برخوردار هم باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات