بهره‌مندی 1600 نفر جمعیت روستایی از آب شرب پایدار با اجرای 2 پروژه آبرسانی در شهرستان کنگاور

بهره‌مندی 1600 نفر جمعیت روستایی از آب شرب پایدار با اجرای 2 پروژه آبرسانی در شهرستان کنگاور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حبیب اله خزایی" با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی مجتمع آران و قره بناس در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: این پروژه شامل حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۳۰ متر، ساخت دو باب مخزن ۲۰ و ۱۰۰ مترمکعبی، ساخت موتورخانه و اجرای خط انتقال و شبکه توزیع است که با اتمام این پروژه اهالی دو روستا با جمعیتی بالغ بر 900 نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
خزایی به پروژه آبرسانی روستای سلطان آباد اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه فوق نیز شامل 3.5 کیلومتر خط انتقال، 6 کیلومتر شبکه توزیع، ساخت یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و کنتورگذاری روستا است که با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اجراست.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور تصریح کرد: پیش بینی ما این است که در صورت رفع موانع موجود این پروژه‌ها طی دو ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و اهالی روستاهای فوق با جمعیتی بالغ بر 1600 نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.
وی در پایان با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب در شرایط کنونی کشور خاطرنشان ساخت: از آنجایی که مدیریت مصرف آب یکی از شاخه‌های مدیریت انرژی محسوب می‌شود مشترکان گرامی می‌توانند با مدیریت بهینه آب در راستای رعایت الگوی مصرف نهایت دقت و اهتمام جدی را داشته باشند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات