سرمایه‌گذاری 170 میلیاردی ریالی برای برق‌رسانی به 2 شهرستان چهارمحال و بختیاری

سرمایه‌گذاری 170 میلیاردی ریالی برای برق‌رسانی به 2 شهرستان چهارمحال و بختیاری

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مجید فرهزاد" در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود از وضیعت شبکه‌های برق‌رسانی این استان، با حضور درشهرستان‌های خانمیرزا و لردگان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 170 میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق رسانی این شهرستان‌ها در زمینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی، برق‌رسانی به مشترکان جدید و توسعه شبکه‌های برق روستایی و شهری، هزینه شده که از این مبلغ 70 میلیارد ریال مربوط به شهرستان خانمیرزا و 100 میلیارد ریال مربوط به شهرستان لردگان است.
به گفته وی، در شهرستان خانمیرزا شبکه‌های برق رسانی در روستاهای برد‌بر، جوانمردی، مسن، اروند علیا و سفلی و در شهرستان لردگان شبکه‌های برق‌رسانی در روستاهای شیرمرد، ناغان سفلی، قعله چه، برآفتاب شیدان، شهرک مامور، دهنومیلاس، پاگچ، سردار، سرقلعه، و شش بهره سفلی و میانه اصلاح و بهینه سازی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح و بهینه‌سازی این شبکه‌ها با تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، رفع حریم، نصب وجابجایی پایه‌ها، نصب و جابجایی ترانسفورماتورهای توزیع برق و... انجام شده است.
فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها را کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع حریم تاسیسات برق‌رسانی و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات