انتشار دور جدید اوراق مشارکت وزارت راه از۲۰اسفند

انتشار دور جدید اوراق مشارکت وزارت راه از۲۰اسفند

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی از انتشار دور جدید اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی از۲۰ اسفند ماه خبر داد و گفت: از منابع حاصل از فروش اوراق حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به آزاد‌راه تهران ـ شمال که تکمیل قطعه‌ی دوم و سوم آن به سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اختصاص داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس احمد صادقی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه‌ی زیربناهای حمل‌ونقل کشور - در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به فروش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی در دو مرحله، اظهار کرد: در مرحله‌ی سوم که از ۲۰ اسفند‌ماه آغاز می‌شود، حدود هزار میلیارد تومان اوراق را منتشر می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این‌که درحال پیگیری هستیم که در صورت امکان مابقی اوراق تا سقف ۴ هزار میلیارد تومان را تا پایان سال منتشر کنیم، تصریح کرد: از منابع حاصل از فروش اوراق حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به آزاد‌راه تهران ـ شمال که تکمیل قطعه‌ی دوم و سوم آن به سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اختصاص داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه‌ی زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان این‌که در قطعات اول و چهارم آزادراه تهران- شمال کار در حال انجام است، اضافه کرد: بنا بود قطعه‌ی چهارم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد اما به دلیل بارش برف و باران و سرمای زودرس، کار تا حدودی عقب افتاد، ولی همچنان تلاش می‌کنیم که قطعه‌ی چهار تا پایان سال یا پیش از آغاز فصل تابستان ۹۱ به بهره‌برداری برسد.

وی از اختصاص منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی به ۴۴ پروژه‌ی راه‌آهن، بزرگراه‌ و آزاد‌راه خبر داد و گفت: در فاز اول آزاد‌راه حرم تا حرم بسیار فعال است و تلاش داریم مسیر تهران تا گرمسار را طی شش ماه اول سال آینده افتتاح کنیم.

 

    نظرات