دو استاد برجسته دانشگاه امیرکبیر، برنده جایزه «علامه طباطبایی» شدند

دو استاد برجسته دانشگاه امیرکبیر، برنده جایزه «علامه طباطبایی» شدند

http://www.bananews.ir/دکتر رمضانیان‌پور و دکتر نجاریان از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان «استاد برجسته» موفق به کسب جایزه مرحوم علامه طباطبایی (ویژه محققان و استادان برجسته) شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، استاد علی اکبر رمضانیان پور، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست و رییس پژوهشکده بتن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همچنین با تالیف و انتشار کتاب «تکنولوژی بتن» برنده جایزه کتاب فصل شده است.

استاد سیامک نجاریان، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که از سوی شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان به عنوان استاد برجسته کشوری انتخاب شده است اظهار داشت: ۲۲ نفر از اساتید دانشگاه‌ها از سوی سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان استاد برجسته کشوری انتخاب شده‌اند که جایزه‌ای با عنوان جایزه « مرحوم علامه طباطبایی» (ویژه استادان و محققان برجسته) به افراد برگزیده تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد ملی نخبگان با تکمیل فرم‌هایی توسط اساتیدی که فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی خوبی داشته‌ و در سابقه آن‌ها استاد نمونه کشور و یا محقق برجسته وجود داشته، اقدام به تکمیل و بررسی پرونده‌های این افراد کرده که اساتید برگزیده مشمول حمایت‌های ویژه بنیاد ملی نخبگان می‌شوند.

    نظرات