پرند اهتمام دولت ایران را به انبوه‌سازی نشان می‌دهد

پرند اهتمام دولت ایران را به انبوه‌سازی نشان می‌دهد

http://www.bananews.ir/معاون دبیر کل سازمان ملل متحد با بیان اینکه شهر پرند اهتمام دولت ایران را به انبوه سازی نشان می دهد،گفت: امیدوارم برنامه ریزی در بخش توسعه شهری تنها دربحث مسکن متمرکز نشود بلکه به ایجاد تأسیسات شهری نیز توجه شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید پرند، صبح دیروز جوان کلوس معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی اسکان بشر به همراه مشاور دیپلماتیک خود خانم بانن از روند پیشرفت ساخت و ساز و شکل گیری شهر جدید پرند بازدید کردند.

در این بازدید محمد هادی رستمیان مدیرعامل شهرهای جدید، سعید صابونی مدیر عامل شهر جدید پرند همچنین مدیران و معاونین شرکت عمران شهر جدید پرند آنان را همراهی کرده و نسبت به روند ساخت و ساز و نوع چیدمان خانه ها در شهر پرند، توضیحاتی را ارائه دادند.

جوان کلوس معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی اسکان بشر در حاشیه این بازدید در حالی که متعجب و حیرت زده ازاین همه ساخت و ساز در شهر پرند شده بود، گفت: با توجه به گزارشاتی که در خصوص فعالیت های گسترده مسکن در کشور ایران، از سوی دفاتر نمایندگی سازمان ملل در ایران دریافت کرده بودیم ، متوجه شدیم که این موضوع برای کشور ایران چالش بزرگی بوده که به آن پرداخته است .

وی ادامه داد: کشور ایران کشوری جوان است و با توجه به اینکه بیشتر جمعیت ایران را جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال در بر میگیرد و تمامی آنان در آغاز تشکیل خانواده قرار دارند این نیاز احساس می شود که مسکن آنان فراهم شود.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیراجرایی اسکان بشر اظهار داشت: امیدواریم که برنامه ریزی در بخش توسعه شهری تنها دربحث مسکن متمرکز نشود بلکه به موضوعات شهری و تاسیسات شهری نیز همگام با این ساخت و سازها توجه شود.

کلوس بیان داشت: سفر چند روزه ما به ایران خیلی فشرده بود و تنها توانستیم از شهر شیراز و شهر جدید پرند بازدید داشته باشیم ؛ شهر پرند اهتمام دولت ایران را به انبوه سازی مسکن نشان می دهد.

صابونی مدیرعامل شهر جدید پرندنیز در حاشیه این بازدید در پاسخ به ابهامات جوان کلوس در خصوص چگونگی ایجاد سایرتأسیسات شهری بیان داشت: تمامی تلاش مان تعمیم و گسترش همه جانبه شهر است و فقط به بخش مسکن توجه نمی کنیم بلکه ایجاد کاربری های چند گانه شهر پرند را در دستور کار قرارداده ایم تا این شهر را از حالت خوابگاهی در بیاوریم.

وی ادامه داد: با تلاش گسترده پرند رابه یک شهر کامل که همه بخش های خدماتی با آن همراه باشد تبدیل می شود.

جوان کلوس در پایان این بازدید بااظهار امیدواری از آینده درخشان شهر جدید پرند گفت: فکر می کنم اقداماتی که در این شهر انجام شده و در آینده نیز انجام خواهد شد یک کار بسیار با اهمیتی است و می توان گفت از کارهای بزرگ کشور ایران به شمار می رود.

 

    نظرات