شهر تهران با ایده های شهروندان اداره می شود

شهر تهران با ایده های شهروندان اداره می شود

http://www.bananews.ir/معاون اداری و مالی شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری تهران نسبت به ایده های شهروندان دیدگاه مثبت داشته است و این مساله در معاونت اداری و مالی لحاظ می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه پرداختن به ایده های شهروندان در اداره شهر تهران بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: از زمانی که بازنگری در ماهیت جایگاه شهرداری‌ و لزوم تحول و ارتقای آن از یک سازمان صرفاً خدماتی به یک نهاد اجتماعی- خدماتی، در دستور کارمدیریت شهری قرار گرفته، شهروندان در مباحث کلی نظرات و پیشنهادات متعددی داشته اند.

وی ادامه داد: در حیطه مدیریت مالی و اداری شهر، شهروندان به ویژه در بخش عوارض نوسازی و پسماند نظرات متعددی ارائه کردند. شهرندان ما با وجود پرداختن این عوارض از نحوه محاسبه و هزینه کرد این عوارض اطلاع دقیقی ندارند و همواره از ما می خواهند تا نسبت به این مساله شفاف سازی صورت گیرد.

معاون اداری و مالی شهرداری تهران با بیان اینکه هزینه نگهداشت شهر بالاست، خاطر نشان کرد: به گفته شهروندان باید پرداخت یا عدم پرداخت عوارض با پاداش و جریمه همراه باشد و فرهنگ سازی در این بخش صورت گیرد که این سیاست در مدیریت شهری و معاونت مالی رعایت می شود.

پورزرندی در ادامه گفت: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از شهروندان، اصناف و افراد متمول باید عوارض بیشتری برای پسماند بپردازند شهروندان ساکن پهنه جنوبی شهر بارها اعلام کرده اند که توان پرداخت ندارند.

وی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری بر این است که تا می تواند در دریافت عوارض نوسازی و پسماند به پیشنهادات و ایده های مردم توجه کند اما یادمان باشد که نگهداشت شهر هزینه هایی دارد که باید تامین شود.

معاون اداری و مالی شهرداری تهران اظهار داشت: همیشه آماده دریافت ایده های شهروندان درخصوص اداره شهر تهران هستیم.

 

 

    نظرات