تقسیط ده ساله جرایم ماده صد در مناطق محروم شهر ارومیه/ دولت کمکی به شهرداری ها نمی کند/ شهدای هر منطقه در اولویت نامگذاری معابر بدون نام/ آسفالت معابر منطقه دو به طور ویژه در دستور کار قرار دارد

تقسیط ده ساله جرایم ماده صد در مناطق محروم شهر ارومیه/ دولت کمکی به شهرداری ها نمی کند/ شهدای هر منطقه در اولویت نامگذاری معابر بدون نام/ آسفالت معابر منطقه دو به طور ویژه در دستور کار قرار دارد

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آسفالت معابر منطقه دو به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در نشست با اهالی منطقه حکیم نظامی در ۱۴ متری مطهری مسجد امام سجاد(ع) اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات منطقه بالا بودن آبهای سطحی است که باعث بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی شده است.
وی افزود: ایجاد شبکه فاضلاب یکی از مهمترین مطالبات شهروندان ساکن در این منطقه است.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری نهادی مردم محور است و دولت هیچ کمکی به شهرداری ها نمی کند و برای انجام پروژه های عمرانی و خدماتی نیاز به اعتباراتی است که باید با مشارکت شهروندان و یاری آنها تحقق پیدا کند.
خلیل پور تصریح کرد: تقسیط ده ساله جرایم ماده صد املاک مسکونی در مناطق محروم را پیش بینی کرده ایم و منطقه مسجد امام سجاد(ع) نیز جز مناطق محروم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: ساماندهی کانالها و جوبهای آبهای سطحی جز ضروری ترین موارد است که باید در مدت معین مشخص شده حل و نتیجه آن به مردم گزارش شود.
خلیل پور عنوان کرد: ترمیم آسفالت معابر و نوارهای حفاری باید در دستور کار شهرداری منطقه و سازمان عمران و بازآفرینی شهری قرار گیرد و تصمیم گرفته ایم موضوع آسفالت در منطقه دو را به طور ویژه پیگیری کنیم.
وی خواستار ساماندهی نامگذاری معابر منطقه شهید حسن زاده شده و ادامه داد: اولویت نامگذاری معابر بدون نام با شهدای متعلق به این منطقه است.
خلیل پور گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم شهری نیازمند هماهنگی بین دستگاهها است و معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه باید به طور جدی به این موضوع ورود و به مطالبات شهروندان پاسخ دهد.
وی یکی از مشکلات موجود برای شهرداری و شهروندان را اراضی قولنامه ای عنوان کرد و افزود: طبق رأی دیوان عدالت اداری از این پس برای اراضی قولنامه ای جهت ساخت و ساز مجوزی صادر نخواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: حضور در مساجد و رسیدگی به مشکلات مردم از اصلی ترین وظایف مسئولان و مدیران است و باید فرهنگ حضور در مساجد، حضور در بین مردم و حل مشکلات آنها نهادینه شود.

خلیل پور یادآور شد: غیرقابل قبول است که کوچه ای در محدوده شهری و با ساخت و ساز کامل هنوز آسفالت نشده باشد و یا شاهد تخریب و عدم مرمت آسفالتش باشیم.
وی بر ضرورت انتقال کشتارگاه شهرداری ارومیه از این منطقه تأکید و تصریح کرد: انتقال کشتارگاه شهرداری ارومیه به خارج از شهر باعث آزادسازی ۴۰ هزارمترمربع  زمین برای کاربری های فضای سبز، بهداشتی و آموزشی خواهد شد.
خلیل پور مشکلات مالی و شرایط اقتصادی را از جمله مهمترین دلایل برای تأخیر در اجرای انتقال کشتارگاه به خارج  از شهر برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات