سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها منصوب شد

سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها منصوب شد

درحکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، مجتبی ذوالجودی بعنوان سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد .

به گزارش «پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم دکترعلی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به مجتبی ذوالجودی سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها این چنین آمده است :

" با سلام و دعای خیر؛

با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها " منصوب می شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید .

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم . "

گفتنی است؛ ذوالجودی دارای دکتری فیزیک دریا است. وی پیش‌تر مدیریت آزمایشگاه و عملیات میدانی و معاون توسعه و پشتیبانی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی را بر عهده داشت .

ذوالجودی همچنین سوابقی ازجمله عضو هیات مدیره انجمن علوم و فنون دریایی ایران ، معاون پژوهشی سازمان هواشناسی کشور، رئیس پژوهشکده هواشناسی، دبیر شورای عالی اقیانوس‌شناسی کشور، مدیرکل مرکز علوم جوی و اقیانوسی، سرپرست پژوهشکده اقلیم‌شناسی مشهد و برگزیده بیست و ششمین جشنواره خوارزمی (رتبه سوم) پژوهش‌های کاربردی را در کارنامه خود دارد .

خاطر نشان می شود؛ از احمد رضا لاهیجان زاده که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر و تشکر شد .

شایان ذکر است از وظایف معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها: مطالعه، بررسی، نظارت، پایش و کنترل آلودگیهای نفتی، فلزات سنگین و آلودگیهای خاص با منشأ زیستی و دریایی در آب، رسوبات و آبزیان خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر؛ مطالعه، بررسی و نظارت بر مدیریت زیست محیطی زیست بومها و سواحل دریایی کشور؛ و همچنین تهیه و تدوین نقشه راه، راهبردها و برنامه های ملی حفاظت و احیای تالابهای کشور، مطالعه و برآورد نیازهای آبی زیست محیطی تالابها و رودخانه های کشور و پیگیری مستمر برای تامین و اختصاص حقآبه تعیین شده است.

برای مشاهده شرح وظایف مصوب این معاونت اینجا کلیک فرمایید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات