نیکزاد:فرودگاه امام‌خمینی باید توسعه یابد

نیکزاد:فرودگاه امام‌خمینی باید توسعه یابد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اعتقادات خود در رابطه با پشتیبانی از صنعت هوایی، گفت: توسعه فرودگاه امام‌خمینی(ره) و افزایش درآمد فرودگاههای کشور در کنار باز شدن برخی از نقاط آسمان ایران برای پرواز با همکاری دیگر ارگان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور گفت: وظیفه ما در صنعت هوایی این است که به مردم ایران خدمت‌رسانی کنیم. از یک سو، افرادی در این صنعت وجود دارند که کار آنها سرویس‌دهی مطلوب به مردم است و از سوی دیگر، سرمایه‌گذارانی هستند که در این صنعت سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا خدمات زیادی را به افراد جامعه ارایه دهند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جامعه انتظار ویژه‌ای از این صنعت دارد، بیان کرد: بنده به پشتیبانی از صنعت هوایی، اعتقاد دارم و دلیل این ادعا هم این است که از اولین روزی که سرپرست وزارت راه و ترابری شدم، مدیران بخش خصوصی و دولتی را در این صنعت دعوت کردم تا در محیطی کارشناسی، این دو بخش به یکدیگر متصل شوند.

وی افزود: در هیچ بخشی از صنعت حمل و نقل و شهرسازی، چنین اهتمامی برای رساندن یک بخش به اهداف مورد نظر در وزارت راه وجود ندارد و همکاران بنده با چنگ و دندان، این صنعت را به جلو می‌برند و به وضعیت مطلوب‌تری نسبت به گذشته خواهند رساند.

نیکزاد با تشکر از مدیرعامل پیشین شرکت فرودگاههای کشور، بیان کرد: توسعه فرودگاهها با هدف افزایش سرویس‌دهی و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری در این امور، مدنظر ما است؛ ضمن آنکه بازنگری در نحوه ساخت و سازها در فرودگاه امام خمینی(ره) و افزایش توانمندی این فرودگاه باید با جدیت دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: افزایش درآمد فرودگاهها و باز کردن بخش‌های ممنوعه پروازی در آسمان با کمک ارگان‌های دیگر از دیگر اهدافی است که باید در شرکت فرودگاهها پیگیری شود.

 

 

    نظرات