مهمترین  وظیفه "میز ارتباطات مردمی" تکریم  ارباب رجوع است/ ارباب رجوع، بازرس نامحسوس نهاد ریاست جمهوری است

مهمترین  وظیفه "میز ارتباطات مردمی" تکریم  ارباب رجوع است/ ارباب رجوع، بازرس نامحسوس نهاد ریاست جمهوری است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجت الاسلام والمسلمین "مجیدرضا فولادی" در حاشیه بازدید از میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو افزود: مسئولان نوکران مردم در دستگاه‌های دولتی هستند و همراهی مسئولان و مردم است که این دولت را قوی می‌کند.
وی افزود: مردم به هر شکلی که صلاح بدانند می‌توانند از طریق ارتباط حضوری، الکترونیکی، سامانه‌های تلفنی و پیامکی با مسئولان ارتباط برقرار کنند، دستگاه‌ها نیز مکلف به برقراری این ارتباط هستند.
فولادی تلاش‌هایی که در وزارت نیرو برای ایجاد "میزارتباطات مردمی" انجام شده را قابل ستایش خواند و اظهار کرد: این فعالیت‌ها برای مردم بعد روانی و اجتماعی مثبت دارد و کارهای خوبی در این مجموعه انجام شده است.
وی با بیان اینکه میز ارتباطات مردمی پیشانی وزارتخانه برای خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: شأن وزیر در میز ارتباطات مردمی باید دیده شود و اگر فردی از استانی برای پیگیری مشکلش به وزارتخانه یا نهاد ریاست جمهوری بیاید، یک امتیاز منفی برای مدیر استانی محسوب می‌شود.
مدیرکل بازرسی و نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: وزارتخانه‌ها باید به شرکت‌های زیرمجموعه در استان‌ها دستورالعمل راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی را ابلاغ کنند و قوی‌ترین نیروها باید در این بخش مشغول به کار شوند تا اختیارات لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ارباب رجوع، بازرس نامحسوس نهاد ریاست جمهوری است، گفت: هدف دولت سیزدهم درک وضعیت جامعه و کمک به حل مشکلات مردم است و همه دستگاه‌ها موظف هستند در این راستا تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی انجام دهند.
"مریم کارگرنجفی" مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو در ادامه این بازدید گفت: وزارت نیرو یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها است که با مردم در ارتباط بوده و همواره پاسخگوی درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی است.
وی افزود: در میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو، از حوزه ستادی وزارتخانه، شرکت‌های مادرتخصصی، معاونت منابع انسانی و امور ایثارگران نمایندگانی حضور دارند که ضمن دریافت نامه‌های مردمی، پیگیری‌های لازم را تا کسب نتیجه و اعلام به ارباب رجوع انجام می‌دهند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات