اعتراض بازنشستگان نفت به بلاتکلیفی ۳ ساله در پروژه ساخت‌ مسکن

اعتراض بازنشستگان نفت به بلاتکلیفی ۳ ساله در پروژه ساخت‌ مسکن

www.BanaNews.irجمعی از اعضای تعاونی مسکن کانون بازنشستگان صنعت نفت در اعتراض به بلاتکلیفی ۳ ساله در اجرای پروژه ساخت مسکن توسط این تعاونی امروز در دفتر این کانون تجمع کردند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یکی از تجمع کنندگان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حدود ۳ سال پیش برای خرید مسکن از طریق کانون بازنشستگان صنعت نفت اقدام و مبلغ ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب این کانون واریز کردیم.

وی افزود: پس از گذشت مدتی اعضای هیأت مدیره تعاونی مسکن کانون بازنشستگان نفت اعلام کردند که در تحویل زمین مورد نظر برای ساخت مسکن مشکل حقوقی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ نفر از بازنشستگان نفت برای خرید مسکن از طریق کانون ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: ۳ سال پیش حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعضای کانون دریافت شد و تاکنون نیز اقدام موثری صورت نگرفته است.

این بازنشسته معترض ادامه داد: حقوق پایین بازنشستگی کفاف حل مشکلات زندگی و هزینه درمان ما را نمی‌دهد و این در حالی است که کانون بازنشستگان نفت نیز پول دریافتی را به ما باز نمی‌گرداند.

وی با بیان اینکه امروز حدود ۳۰ نفر از افرادی که برای خرید مسکن در کانون بازنشستگان ثبت نام کرده‌اند در محل این کانون تجمع کردند، از مسئولان وزارت نفت خواست تا به مشکل بازنشستگان رسیدگی کنند.

 

    نظرات