وزیر راه و شهرسازی: واحدهای مسکن مهر گیلان تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی: واحدهای مسکن مهر گیلان تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکن مهر گیلان تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد این در حالیست که قبل از دولت احمدی‌نژاد فقط سه هزار و۵۰۰ واحد مسکن در استان ساخته شده بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس علی نیکزاد لحظاتی قبل در جمع مدیران کل استان گیلان اظهار کرد: با توجه به موقعیت اشتغالزایی بخش مسکن طرح مسکن مهر پتانسیل بالایی در کنترل، مهار و رفع بیکاری داشته و در واقع افزایش ساخت و سازها و انبوه‌سازی موجب افزایش اشتغالزایی شده و همین امر پویاتر شدن اقتصاد کشور را فراهم آورده است.وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکن مهر گیلان تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد این در حالیست که قبل از دولت احمدی‌نژاد فقط سه هزار و۵۰۰ واحد مسکن در استان ساخته شده بود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های خوب در استان گفت: افتتاح این پروژه‌ها موجب توسعه یک منطقه و استان خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۳۶ هزار واحد مسکن مهر در روستاها و ۵۶ هزار واحد مسکن مهر در شهرها در حال ساخت و افتتاح است.

نیکزاد با اشاره به اینکه هزار واحد مسکن مهر در استان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: این واحدها تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری خواهد رسید، این در حالیست که قبل از دولت احمدی‌نژاد فقط سه هزار و۵۰۰ واحد مسکن در استان ساخته شده بود.

وی گفت: تحویل کلید به زوج‌های جوان که در ابتدای زندگی هستند یکی از بهترین لحظه‌های زندگی انسان است و باعث خوشحالی آن‌ها می‌شود.

پروژه مسکن مهر توسط مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن از مصوبات دور اول ریاست جمهوری بوده است. تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد از سال ۸۸ ساخت آن شروع شده و میزان اشتغال ۲۱ هزار و ۴۸۸ نفر در حین اجرا با تسهیلات دریافتی۲۲۰ میلیون ریال هر واحد بوده است.

 

    نظرات