نماد یک سیمانی فرابورسی بازگشایی می شود

نماد یک سیمانی فرابورسی بازگشایی می شود

http://www.bananews.ir/معاون فرابورس از بازگشایی بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد سیمان مجد خواف در یکشنبه آینده خبرداد. مدیر پذیرش فرابورس هم گفت:شرکت توکا ریل به عنوان چهاردهمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، حسن محمد تبار گفت:نماد سیمان مجد خواف که در بهمن از سوی کمیته عرضه درج شده بود، یک شنبه ۲۱ اسفند در بازار پایه بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می­ شود تا این شرکت ۳۸۴٫۹ میلیارد ریالی در کنار سایر نمادها معاملات خود را در این بازار آغاز کند.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از کد معاملات به صورت گروهی در معاملات بازار پایه ادامه داد: قیمت پایانی معاملات بر اساس میانگین موزون قیمت­ های معامله شده در همان روز تعیین و از روز پس از گشایش دامنه نوسان قیمت به میزان ۵ درصد قیمت پایانی روز قبل معاملات محاسبه می شود. معامله­ گران برخط هم مجاز به ثبت سفارش در این بازار نیستند و کارگزاران باید دسترسی مشتریان برخط خود را در این بازار مسدود کنند.

مهدی علم الهدی مدیر پذیرش فرابورس هم از درج شرکت توکاریل به عنوان چهاردهمین شرکت در بازار دوم فرابورس خبر داد و گفت: این شرکت که در گروه حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات فعالیت می­ کند با سرمایه ۶۵۳ میلیارد ریالی در بازار دوم فرابورس درج شد. سرمایه­ گذاری سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با مالکیت ۳۷ درصد از سهامداران عمده این شرکت محسوب می­ شود.

 

    نظرات