نیمه اول سال ۹۱ ترافیک اتوبان تهران -کرج رفع می شود

نیمه اول سال ۹۱ ترافیک اتوبان تهران -کرج رفع می شود

http://www.bananews.ir/استاندار البرز با اشاره به ظرفیت موجود اتوبان تهران- کرج گفت: با ساخت و اضافه شدن چهار باند دیگر ترافیک فعلی این آزاد راه به طور قطعی در شش ماهه اول سال آتی حل می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عیسی فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص اظهار داشت: تعریض اتوبان موجود به طور قطع تا هفته دولت در سال ۹۱ انجام می شود؛ گرچه پیمانکار پروژه قول اتمام طرح را پیش از این تاریخ داده است.

وی با اشاره به ظرفیت اتوبان موجود گفت: در حال حاضر این اتوبان دارای شش باند سه باند رفت و سه باند برگشت است که با برنامه ریزیهای انجام شده تعداد باندها با ۱۰ تا افزایش می یابد که ۴۰ درصد به ظرفیت اتوبان موجود افزوده می شود.

فرهادی افزایش تعداد باندهای اتوبان تهران- کرج را سبب حل شدن مشکل ترافیک این اتوبان دانست و تصریح کرد: به طور قطع در شش ماهه نخست سال ۹۰ نگرانی های موجود در خصوص ترافیک این محور حل خواهد شد.

اجرایی شدن ۱۴۰ مصوبه از ۲۷۰ مصوبه دور سوم سفر دولت به البرز

استاندار البرز همچنین در بخشی دیگر از اجرایی شدن ۱۴۰ مصوبه از مجموع ۲۷۰مصوبه در دور سوم سفر هیئت دولت به استان البرز خبر داد.

وی گفت: مصوبات سفر اول و دوم در حدود ۹۸ درصد اجرایی شده است واز مجموع ۲۷۰ مصوبه دور سوم هیت دولت نیز ۱۴۰ مصوبه اجرایی شده است.

مجوز تاسیس دانشگاههای متعدد در البرز پیگیری می شود

وی در ادامه افزود: هم وغم مسئولان در استانداری خدمتگزاری بیشتر به مردم استان است.

فرهادی از بستر سازی و زمینه ایجاد دانشگاه محیط زیست در استان البرز، دانشگاه جامع البرز و دانشگاه بین المللی شماره ۲ تهران در البرز در سال آتی خبر داد.

 

 

    نظرات