تقدیر استاندار از شهردار یاسوج بخاطر راه اندازی میدان میوه و تره و بار/ تاکید احمدزاده بر حمایت از میدان

تقدیر استاندار از شهردار یاسوج بخاطر راه اندازی میدان میوه و تره و بار/ تاکید احمدزاده بر حمایت از میدان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه‌‌اندازی میدان میوه و تره‌بار یاسوج  قیمت میوه ۲۰ درصد کاهش یافت که خبر خوبی است.

به گزارش  روابط عمومی، سید علی احمدزاده به همراه معاون اقتصادی استانداری، شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان از میدان میوه و تره‌بار یاسوج که به تازگی راه‌اندازی شده بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار گفت: با راه‌اندازی این میدان، خرید میوه از باغداران به طور مستقیم انجام و در میدان عرضه می‌شود.

وی کاهش قیمت‌ها را از جمله مزایای راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار دانست و گفت: با ادامه این روند قیمت تمام شده محصولات برای میوه فروش‌ها، باغداران و مردم کمتر می‌شود.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار در سایر مناطق شهرستان بویراحمد راه‌اندازی شود، افزود: شهردار یاسوج اقدامات لازم را برای راه‌اندازی میدان در سایر نقاط شهر را فراهم کند.

احمدزاده در ادامه از مردم استان و مغازه‌های عرضه میوه خواست تا با خرید مستقیم از میدان میوه و تره بار به ثبات هر چه بیشتر این میدان کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ایجاد نظم در عرضه میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: طبق اعلام معاونت اقتصادی با راه‌اندازی این میدان قیمت میوه و تره‌بار در مرکز استان ۲۰ درصد کاهش داشته که خبر خوبی است.

استاندار با تقدیر از شهردار یاسوج بخاطر راه اندازی میدان میوه و تره بار گفت: ایجاد بازارچه های محلی در محلات مختلف شهر باید در اولویت قرار گیرد که در رونق میدان می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

شهردار یاسوج هم در این بازدید گفت: بیش از 5 بار آگهی مزایده عمومی برای واگذاری میدان میوه و تره بار برگزار شد.

نستهن مقدم گفت: با تلاش های فراوان مجموعه شهرداری زیرساخت این میدان طی مدت کوتاهی مهیا شد و به سرمایه گذار تحویل شد که اکنون شاهد فعالیت این میدان هستیم.

مقدم تاکید کرد: برای ادامه فعالیت میدان و قطع دست دلالان باید همه سازمان های مرتبط پای کار بیایند و از میدان حمایت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات