تقدیر سپاه فتح استان از شهردار یاسوج/ مقدم خدمات شاخص دوره مدیریت خود را تشریح کرد

تقدیر سپاه فتح استان از شهردار یاسوج/ مقدم خدمات شاخص دوره مدیریت خود را تشریح کرد

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوحی از طرف سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان از شهردار یاسوج تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی، سردار پاسدار مصطفی مثنوی در آئین تجلیل سپاه فتح از شهردار یاسوج گفت: سپاه استان امروز مقتدر است و این اقتدار به همکاری و تعامل ببین بخشی با سازمان ها و ادارات استان بر می گردد.

سردار مثنوی با تبریک انتخاب مجدد دکتر نستهن مقدم به عنوان شهردار یاسوج گفت: در دوره حضور دکتر مقدم در سمت شهردار یاسوج یک دوره شاخص از همکاری و تعامل شهرداری یاسوج با سایر ادارات و نهادها رقم خورد و این همکاری و تعامل با مجموعه سپاه فتح نیز مثال زدنی است.

وی افزود: هدف مشترک خدمت رسانی به مردم است و اگر تعامل و همکاری ایجاد شود، خدمات رسانی به مردم مطلوب تر و باکیفیت تر خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به برخی اقدامات مشترک با شهرداری یاسوج در حوزه های فرهنگی، شهرداری یاسوج را نهادی پیشرو در مسائل فرهنگی دانست و عنوان کرد: در کارهای فرهنگی در دو دهه اخیر پیشرو بودیم و امیدواریم در سایه افزایش تعاملات این روال ادامه یابد.

مقدم خدمات شاخص دوره مدیریت خود را تشریح کرد

شهردار یاسوج نیز در این آئین گفت: خدمات سپاه فتح استان در جای جای استان بی نظیر و قابل لمس است و بخصوص در مناطق محروم استان خدمات رسانی به مردم مستحق و لایق استان مشاهده می شود.

نستهن مقدم تاکید کرد: هر جایی که سپاه فتح استان ورود کرد خدمات ارزشمند و رضایتمندی مردم را در پی داشت و در بحران های مثل سیل و زلرله در کنار نهادهای خدمات رسان و حتی جلوتر از آنان در کنار مردم بود.

مقدم ابراز کرد: وظایف و خدمات شهرداری ها گسترده و متنوع است اما شهرداری یاسوج در حوزه فرهنگی از بسیاری از دستگاههای که مستقیما مسئولیت و وظایف فرهنگی دارند پیشروتر بوده و در همه مناسبت های ملی و مذهبی نقش فرهنگی ایفا کرده است.

وی فرهنگ را پایه و اساس همه امورات دانست و گفت: با شعار «شهر خوب را شهروند خوب می سازد» سکان شهرداری را به عهده گرفتم و بر این باورم اگر بتوانیم مردم را نسبت به حق و حقوق شهرداری و شهروند نسبت به یکدیگر آگاه کنیم بسیاری از مشکلات از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز و خارج از طرح اتفاق نمی افتد و شهر زیباتر، پاک تر و سالم تری خواهیم ساخت.

شهردار یاسوج تصریح کرد: در دوره قبل در همه حوزه های وظایف شهرداری کارهای شاخصی اتفاق افتاد به عنوان مثال در حوزه خدمات شهری کارخانه بازیافت که یک خواسته دست نیافتنی به شمار می رفت شروع شد که اکنون در شرف بهره برداری است.

وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل شهری و ترافیک برای اولین بار سیستم پایش تصویری شهر یاسوج راه اندازی شد و این پروژه در دوره جدید نیز تکمیل تر خواهد شد و همچنین بعد از یک دوره ده ساله سیستم حمل و نقل شهری با استفاده از اتوبوس های خریداری شده راه اندازی شد که شاهد استقبال خوب شهروندان هستیم.

شهردار یاسوج گفت: در بخش عمرانی پل سردار شهید نوراله یزدانپناه که در حد شمع گذاری بود علیرغم افزایش چند ده برابری قیمت ها به مرحله تکمیل رسیده است و آخرین تیر فولادی این پل نیز نصب گردید و همچنین زیرگذر این پروژه نیز در دوره قبل آغاز و تکمیل شد.

مقدم ادامه داد: در بخش زیرساخت های عمرانی، پروژه 45 متری آیت الله ملک حسینی (ره) پس از سی سال تاخیر در شروع نیز کلید خورد که پس از تکمیل توافقات بخش عمده ای از زیرسازی ها انجام شده و بزودی آسفالت این معبر 5 کیلومتری نیز شروع خواهد شد.

نستهن مقدم بیان کرد: پروژه 45 متری پل چهارم به جاده سروک پروژه مهم دیگری بود در دروه قبل آغاز شد و برای عملیات آسفالت و بهره برداری مهیا می شود.

وی گفت: در بخش آتش نشانی و ایمنی شهری کمبودهای وِیژه ای وجود داشت که علاوه بر تجهیز آتش نشانی به ست های ویژه عملیاتی، ساختمان 600 متر مربعی خیرساز این سازمان نیز در مرحله تکمیل نهایی است.

مقدم به عملکرد شاخص شهرداری در بخش آسفالت و جدول گذاری نیز اشاره کرد و گفت: قریب به یک میلیون کیلومتر مربع اجرای آسفالت و روکش معابر در شهر یاسوج اجار شد که معادل یک دوره ده ساله کار شهرداری بود وعمده این فعالیت ها در محلات بود و محلاتی همچون محمودآباد، بختیاری ها، زیرتل، شرف آبادها، بلکو و اکبرآباد و بخش از هایی از معابر مرکز شهر از نهضت آسفالت یاسوج بهره مند شدند.

وی افزود: میدان میوه و تره بار یک کمبود جدی در مرکز استان بود که با پیگیری های مکرر پس از ده سال یاسوج مجددا صاحب میدان میوه و تره بار شد.

شهردار یاسوج گفت: در بخش زیباسازی شهری مسابقه ملی دیوارنگاری شهر یاسوج که در کشور شاخص شد، برگزار گردید و 2000 متر مربع آثار این جشنواره فضایی بسیار متفاوت در شهر ایجاد کرد و همچنین سمپوزیوم ملی مجسمه سازی با حضور مجسمه سازان مطرح کشور به اجرا درآمد که الگویی برای سایر شهرهای استان شد.

وی ادامه داد: المان YASUJ و تندیس سردار سلیمانی نیز در دوره قبل مدیریت شهری نصب شد ضمن اینکه برای اولین بار در دوره گذشته شهر یاسوج در تمامی فصول سال گل های زینتی داشت و در زمینه درختکاری نیز در طول چهار سال گذشته یک رکورد ایجاد شد.

وی بیان کرد: با راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی و دبیرخانه دایمی کمیسیون های شهرداری، خدمات در حوزه شهرسازی بروزرسانی شد و در وقت ارباب رجوع و مراجعات آنها نسبت به قبل تفاوت چشمگیری ایجاد شد.

مقدم بیان کرد: همه این خدمات که در حوزه های مختلف شاخص هستند علیرغم افزایش چشمگیر قیمت خدمات و همچنین بلوکه شدن بخش زیادی از درآمدهای شهرداری بواسطه بیماری کرونا اتفاق افتاد.

به گزارش روابط عمومی، در پایان این نشست جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوحی از طرف سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان از شهردار یاسوج تقدیر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات