حضور پرشور کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن

حضور پرشور کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن

کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن در اهواز با آرمان‌های انقلاب و امام راحل بیعت کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان، مدیرعامل و کارکنان این شرکت همپای با دیگر مردم انقلابی شهر اهواز با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، با آرمان‌های امام راحل بیعت کردند.
بر اساس این گزارش کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با در دست دادن دست نوشته‌های انقلابی و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، همراه با  اقشار مختلف مردم اهواز راهپیمایی خود را از از میدان بسیج  و مولوی آغاز و به طرف خیابان سلمان فارسی (نادری) و سپس مصلای مهدیه امام خمینی (ره) حرکت کردند.
بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور چشمگیری داشته و از ساعت‌های اولیه صبح امروز در محل شروع راهپیمایی تجمع کرده بودند.
در سایر شهرهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز کارکنان نواحی بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور در راهپیمایی با آرمان‌های انقلاب بیعت کردند.
کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با سر دادن شعارهایی مانند "الله اکبر" " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و ادامه این راه، تاکید کردند.
کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کردند.
بر اساس این گزارش، در راهپیمایی 22 بهمن اهواز اقشار مختلف مردم از پیر و جوان حضور داشته و با اجرای برنامه‌های مختلفی مانند سرود و شعار، روز باشکوه دیگری در تاریخ انقلاب رقم زدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات