تخریب ۱۸ رستوران در منطقه کن و سولقان

تخریب ۱۸ رستوران در منطقه کن و سولقان

http://www.bananews.ir/مشاور حقوقی استاندار تهران گفت: احکام قضائی برای تخریب ۱۸ رستوران در منطقه کن و سولقان صادر شده است و تا پایان اردیبهشت اجرایی می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ولی‌الله داوریان در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به اینکه اراضی تصرف شده در اولویت رفع تصرف هستند گفت: به افرادی که مجاور رودخانه‌های کن و سولقان دست به ساخت و ساز رستوران زده‌اند هشدار می‌دهیم، قبل از اینکه ما ورود پیدا کنیم و بخواهیم توسط قوای نظامی و اجرای احکام دادگستری این رستوران‌ها را تخریب کنیم، خود افراد نسبت به رفع تصرف از ارازی دولتی اقدام کنند.

مشاور حقوقی استاندار تهران ادامه داد: در غیر اینصورت ما مجبور هستیم بدون هیچ‌گونه مماشاتی ورود پیدا کنیم و با تمام متصرفین غیر قانونی براساس چهارچوب برخورد کنیم.

داوریان بیان داشت: در منطقه کن و سولقان حدود ۱۸ رستوران اراضی آن منطقه را تصرف غیر قانونی کرده‌اند که براساس قانون هرگونه ساخت و سازی در حریم رودخانه غیر قانونی است.

وی بااشاره به اینکه احکام قضایی برای قلع و‌قمع این رستوران‌ها صادر شده است،‌گفت: این اراضی در اختیار شرکت‌ آب منطقه‌ای استان تهران قرار می‌گیرد.

داوریان بیان داشت: تا پایان اردیبهشت‌ماه به افرادی که نسبت به تصرف اراضی اقدام کرده‌اند مهلت داده می‌شود نسبت به رفع تصرف‌ها اقدام کنند.

 

    نظرات