آخرین اخبار امور دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

آخرین اخبار امور دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

http://www.bananews.ir/به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) آخرین اخبار امور دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به شرح زیر است:

برگزاری همایش شهر قدس

این همایش با حضور اعضای محترم سازمان فعال در حوزه دفتر نمایندگی شهرقدس، فرماندار محترم، شهردار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهرقدس، اعضای محترم هیات هماهنگی و نظارت بر امور دفاتر نمایندگی، مدیر امور دفاتر نمایندگی و رییس دفتر نمایندگی شهر قدس در تاریخ ۶/۱۲/۹۰ در محل سالن همایش های فرمانداری شهر قدس در ارتباط با مسایل ساخت و سازی شهری برگزار شد و تصمیماتی که جهت هماهنگی های لازم فی مابین مسوولان محلی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به منظور استفاده از توان جمعی اعضای محترم سازمان در جهت رفاه مردم و ارتقاء کیفیت ساخت و ساز اتخاذ و مقرر شد کمیته ای با محوریت فرمانداری و نمایندگان شهرداری شهر قدس و سازمان نظام مهندسی در این ارتباط تشکیل و به صورت مستمر مسایل ساخت و ساز شهری مورد بررسی قرار گیرد.

برگزاری همایش در شهر قرچک

با حضور ریاست محترم سازمان و اعضای محترم هیات مدیره و مهندسان حوزه دفاتر نمایندگی قرچک، ورامین، پاکدشت و شهر ری همچنین مسوولان محترم شهردرای، شورای شهر، فرمانداری و شرکت گاز با هدف ارتقای همکاری بین سازمان استان با اعضای محترم و مسوولان در جهت اجرای قانون و مقررات و رفع مشکلات موجود در ارتقای کیفیت ساخت و ساز برگزار شد.

خرید دفاتر نمایندگی سازمان در شهرهای استان تهران

با توجه به مصوبه مورخ ۱۲/۹/۹۰ هیات مدیره محترم سازمان به منظور رفاه اعضای محترم سازمان و امکان خدمت‌رسانی مناسب‌تر به شهروندان عزیز، ساختمان جهت دفاتر نمایندگی شهر قدس، ملارد، شهریار، ورامین، رباط کریم، شهرری و اسلامشهر خریداری شد. همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده پروانه ساختمانی به منظور ساخت دفتر نمایندگی پردیس دریافت و با طی مراحل لازم، عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۱ شروع خواهد شد.

بازدید از دفاتر نمایندگی سازمان

اعضای هیات هماهنگی و نظارت بر دفاتر نمایندگی از تاریخ ۱۴/ ۸ /۹۰ تا تاریخ ۲۵ /۱۱/ ۹۰ از کلیه دفاتر نمایندگی (۱۷ دفتر) بازدید و مسایل مربوط به هر دفتر را از نزدیک مورد رسیدگی قرار داده و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

برگزاری جلسه با روسای دفاتر

پیرو تصمیم هیات هماهنگی و نظارت بر دفاتر نمایندگی مبنی بر برگزاری جلسات هیات نظارت در محل دفاتر نمایندگی جهت بررسی مسایل و رفع مشکلات دفاتر از نزدیک به شرح ذیل جلساتی در دفاتر برگزار شد:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه در محل دفتر ورامین و بازدید از محل خرید دفتر، مورخ ۱۷/۱۰/۹۰

برگزاری مراسم تودیع و معارفه در محل دفتر پردیس، مورخ ۲۷/ ۱۰ /۹۰

برگزاری جلسه در محل دفتر نمایندگی شهریار و بررسی مسایل دفتر و بازدید از محل خرید دفتر، مورخ ۱۵ /۱۱/ ۹۰

برگزاری جلسه در محل دفتر نمایندگی پاکدشت و بازدید از محل خرید دفتر، مورخ ۲۹ /۱۱/ ۹۰

آغاز فعالیت تفکیک نقشه‌ها در دفاتر نمایندگی

در راستای اجرایی شدن موضوع تفکیک نقشه‌ها در سازمان مرکزی و در ادامه آن، از تاریخ ۹ /۱۱/ ۹۰ این امر در دفتر نمایندگی شهریار آغار شد.

برگزاری جلسه با مدیر ان شهرهای جدید پرند و پردیس

طی جلسه‌ای با مدیر عامل شهرجدید پردیس در مورخ ۱۰ /۱۱/ ۹۰ در خصوص مسایل ساخت و ساز، نحوه تعامل دفتر نمایندگی و مسوولان شهری بحث و تبادل نظر و مقرر شد که قطعه زمینی از طرف شرکت عمران جهت ساخت در اختیار سازمان قرار گیرد که این امر اجرایی گشته و مقدمات ساخت محل جدید دفتر در دست اقدام است. همچنین در مورخ ۲۵/۱۱/۹۰ نیز طی جلسه‌ای با مدیر عامل شهر جدید پرند در خصوص مسایل ساخت و ساز، نحوه تعامل دفتر نمایندگی و مسوولان شهری بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد که قطعه زمینی از طرف شرکت عمران جهت ساخت در اختیار سازمان قرار گیرد.

حجم فعالیتهای ریالی مرتبط با امور دفاتر

حجم برآورد ریالی پروژه‌های انجام گرفته در حوزه دفاتر نمایندگی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی طراحی و نظارت می‌شود، بیش از ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک هزار میلیارد تومان ) است.

برگزاری جلسات هیات نظارت بر دفاتر نمایندگی

هیات نظارت منتخب هیات مدیره دوره پنجم در تاریخ ۱۷ /۱۲/ ۸۸ با تشکیل اولین جلسه کار خود را آغاز کرده و از آن تاریخ تاکنون با تشکیل ۶۱ جلسه در امور مختلف و متنوع مربوط به دفاتر نمایندگی تبادل نظر و تصمیم‌گیری کرده است. علاوه بر آن در ۷ جلسه، مسایل دفاتر نمایندگی با حضور کلیه روسای دفاتر نمایندگی و تعدادی از اعضای هیات رییسه سازمان مورد رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته است.

راه‌اندازی سیستم مکانیزه گاز در دفاتر نمایندگی

با حسن تدبیر اعضای محترم هیات مدیره و هیات رییسه سازمان و با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده، سیستم مکانیزه گاز در دفاتر نمایندگی راه‌اندازی شد.

 

 

    نظرات