قول مساعد شهردار برای بازپرداخت مطالبات همکاران،  ...

قول مساعد شهردار برای بازپرداخت مطالبات همکاران، ...

قول مساعد شهردار برای بازپرداخت مطالبات همکاران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران/ توضیحات ارائه شده اقناع‌کننده بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی در گفتگویی با اشاره به سوال اخیر خود از شهردار، اظهارکرد: باید توجه داشت که سوال از شهردار، جنبه سیاسی ندارد، هرگونه برداشت و اعمال نگاه سیاسی نسبت به این امر را رد می‌کنم و وارد فضای تقابل نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های عموم همکاران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران طرف قرارداد با شهرداری، موضوع پرداخت بدهی‌های آنهاست، گفت: برهمین اساس، در سوالی که مطرح شد به شهردار یادآور شدیم که بازپرداخت مطالبات در برنامه‌های شهری باید مدنظر باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: اهمیت اجرای مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری نیز کاملا روشن است.

فرهمندی خاطرنشان کرد: در بخش اول، توضیحات شهردار جامع و کافی نبود، بر همین اساس اعلام عدم اقناع شد ولی در فاصله زمانی بین دو جلسه، شهردار بخش دیگری از مسائل را مورد توجه قرار داد، تذکر شفاهی را پذیرفت و قول مساعد مبنی بر برنامه‌ریزی جدی‌تر برای پرداخت منظم مطالبات داد.

وی افزود: با توضیحات تکمیلی ارائه شده از سوی شهردار و همچنین با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و لزوم انسجام همه قوای مدیریت شهری در مسیر کسب آمادگی لازم برای میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی و جلوگیری از ایجاد هرگونه تنش بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، اعلام اقناع صورت گرفت.

فرهمندی تصریح کرد: با توجه به قول مساعد جناب شهردار امیدواریم امور مورد سوال در مسیر درست خودش پیش برود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات