«جان بخشی»رویداد جدید شهرداری لار

«جان بخشی»رویداد جدید شهرداری لار

احساس آرامش خاطر، نشاط و وجود و حس سرزندگی؛ یکی از نیازهای روحی انسان و مهم ترین شاخصه های کیفیت فضای شهری است. انبوهی از فضاهای دل مرده، سرد و بی روح در شهرها تحت تاثیر ناهمگونی و آلودگی های بصری و به دور از هر گونه زیبایی و مطلوبیت، هیچ گونه معنا، مفهوم و عملکردی را القاء نمی کنند. امروزه سیما و منظر شهرها تحت تاثیر این اغتشاشات بصری، چهره ای ناخوشایند و نامطلوب یافته اند که هیچ گونه جذابیت و زیبایی در آن ها وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ نرجس معتقد مسئول زیباسازی شهری شهرداری لار می گوید: بنا داریم رویدادی تحت عنوان «جان بخشی» را برگزار کنیم. ایده برگزاری این رویداد همراه با کیفیت مطلوب، از روزهای نخست انتصاب شهردار جدید مطرح شده است.

معتقد می گوید: این رویداد با دعوت از هنرمندان شهر برای جان بخشی به اثاثه شهری، کافوهای مخابرات، تیرهای چراغ برق، جعبه های برق ، نیمکت ها و... با هدف اجرای طرح های خلاقانه صورت می پذیرد.

این مسئول زیباسازی شهری می گوید: این بار شهرداری لار به سراغ کافوهای مخابرات رفته و با هنرمندی یکی از نقاشان شهر؛ جعبه های فلزی که در پیاده رو های شهری جا خوش کرده اند به طور چشم نواز و خلاقانه رنگ آمیزی شده است.

به گفته این کارشناس فضای شهری, اجرای این پروژه از خیابان آیت الله خامنه ای شهر لار آغاز شده و تاکنون 9 عدد از کافوهای مخابرات با اعتباری بالغ بر 60 میلیون ریال به طور هنرمندانه ای رنگ آمیزی شده که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

نرجس معتقد می گوید، این طرح در دیگر خیابانهای اصلی شهر نیز ادامه دارد و استفاده از طرح های متنوع با حفظ رنگ زمینه که از استانداردهای شرکت مخابرات می باشد در دستور کار قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری لار

    منبع خبر

    شهرداری لار

    شهرداری لار یک شهرداری در شهر لارستان می باشد

      نظرات