تردد خودروهای زوج و فرد از فردا در سطح شهر اعمال می‌شود

تردد خودروهای زوج و فرد از فردا در سطح شهر اعمال می‌شود

http://www.bananews.ir/رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از اجرای طرح تردد خودروهای زوج و فرد از صبح ۱۵ فروردین در هسته مرکزی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سرهنگ حسین غلامی در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با تشریح وضعیت خیابان‌های مرکزی شهر اصفهان در ایام نوروز، اظهار داشت: از همان ابتدای روزهای نوروزی مسافران بسیاری به شهر اصفهان سفر کردند که همین تردد آنها در نقاط مرکزی شهر موجب افزایش بار ۲۵ درصدی ترافیک شد و این در حالی بود که در ایام نوروز اصفهان با وجود کاهش تردد در سطح شهر، کاهش ترافیک وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز خیابان‌های مرکزی شهر افزایش بار ترافیک داشتند، افزود: خیابان‌های منتهی به سی‌و‌سه پل، پل‌خواجو، خیابان بزرگمهر، نشاط، میدان امام خمینی (ره)، خیابان تختی بار سنگینی ترافیک در نوروز داشتند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: با اقدامات ویژه‌ای که توسط بیش از ۸۰۰ نیروی فعال و آماده‌باش در حوزه پلیس راهور صورت گرفت در ایام نوروز نیروهای عامل توانستند نقاط پرتردد را کنترل ‌و مانع از قفل شدن ترافیک شوند.

وی ادامه داد: خیابان چهار باغ عباسی یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌ها در نوروز بود که با عبور عابران از عرض خیابان سبب کندی حرکت به سمت میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) می‌شدند به نحوی که طرح ترافیک از سمت خیابان نشاط و خیابان سپاه به میدان امام خمینی (ره) اعمال شد.

غلامی با تاکید به اینکه طرح تردد زوج و فرد از ۲۵ تا ۱۴ فرودین تعطیل و تردد تمامی خودروها در هسته مرکزی شهر مانعی نداشت، بیان داشت: از سرگیری اجرای مجدد طرح زوج و فرد از صبح ۱۵ و از فردا در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.

 

    نظرات