قابلیت بالای جذب سرمایه‌گذار در جنوبی‌ترین منطقه تهران

قابلیت بالای جذب سرمایه‌گذار در جنوبی‌ترین منطقه تهران

http://www.bananews.ir/شهردار جدید منطقه ۲۰ در جمع دبیران شورایار و مدیران محلات با اشاره به اهمیت ارتقا کیفیت زندگی شهروندان گفت: این منطقه قابلیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذار و تولید ثروت دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عظیم بابایی امروز در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران در نخستین دیدار خود با دبیران شورایار و مدیران محلات ۲۲ گانه این منطقه اظهار داشت: با توجه به قابلیت بالای این منطقه برای جذب سرمایه گذار، سرمایه گذاری، تولید ثروت و احیای بافت‌های فرسوده در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مثبت شورایاران و مدیران محلات در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تاثیر گذار است، خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان زمانی تحقق می‌یابد که همه شهروندان احساس کنند یک شهردار هستند و می‌توانند در سرنوشت خود دخیل باشند.

شهردار جدید منطقه ۲۰ با تاکید بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی، تصریح کرد: در زمینه اقدامات اجتماعی و فرهنگی شهرداری با فعالیت شورایاران ساختار سازی لازم انجام شده و با همکاری شورایاران و مدیران محلات و استفاده از ظرفیت سراهای محلات به سمت رفتارسازی صحیح اجتماعی پیش می‌رویم.

بابایی خدمت به شهروندان جنوب شهر را از افتخارات خود برشمرد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به تمام اقشار جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران با رویکرد دینی، ارزشی و اعتقادی انجام می‌شود.

گفتنی است در ادامه این دیدار، شهردار منطقه ۲۰ به لزوم برگزاری جلسات تخصصی با موضوعات عمران، اجتماعی، ترافیک، خدمات شهری با حضور شورایاران و مدیران محلات اشاره کرد و جلسه با معارفه دبیران شورایار و مدیران محلات ۲۲ گانه این منطقه پایان یافت.

 

    نظرات