۳۰درصد از شبکه معابر اردبیل آسفالت می‌شود

۳۰درصد از شبکه معابر اردبیل آسفالت می‌شود

http://www.bananews.ir/شهردار اردبیل گفت: با رفع معضل ظرفیت تولید آسفالت در اردبیل امسال ۳۰ درصد از شبکه معابر خیابان‌ها و کوچه‌ها آسفالت می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) صدیف بدری شامگاه سه شنبه ۱۵ فروردین در نشست با جمعی از کارشناسان شهرداری اردبیل عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد کاری در حوزه آسفالت‌ریزی و ضرورت رفع مشکلات مردم در این بخش آسفالت کوچه‌ها و معابری که خود اهالی در آن مشارکت می کنند در اولویت قرار دارد.

به گفته وی شهرداری اردبیل با حجم زیاد تولید آسفالت سالانه قادر است بیش از ۲۰ درصد شبکه معابر را آسفالت و یا ترمیم کند که نیاز به تولید ۴۰۰ هزار تن آسفالت در سال دارد.

بدری با تاکید بر ضرورت حفاظت و نگهبانی بیشتر از آسفالت ریخته شده خواستار جلوگیری از کنده‌کاری‌ها و حفاری‌‌های بی‌مورد و ممانعت از هرگونه تخریب نابجا در سطح معابر شد.

وی تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از برنامه های اصلی شهرداری در سالجاری برشمرد و از ادامه عملیات پروژه ساماندهی رودخانه بالیقلو خبر داد.

به گفته بدری‌ سال گذشته دو کیلومتر از این طرح با صرف اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال انجام شد و تلاش می شود در سالجاری به اتمام برسد.

وی تکمیل پل ارجستان، تعریض پل حسن‌آباد، تکمیل بزرگراه ولایت در فاز دوم، بازگشایی چندین خیابان، توسعه فضای سبز و افتتاح چندین پارک جدید به همراه ساخت و نصب چندین تندیس مفاخر اردبیل در میادین و خیابان‌های اصلی را از دیگر اقدامات شهرداری در سال جاری اعلام کرد.

وی با اعلام ضرورت تدوین و اجرایی شدن طرح جامع حمل و نقل شهر اردبیل افزود: با تکمیل مطالعات این طرح در سال ۹۱ و با اجرای آن می توا به بسیاری از معضلات حمل و نقل و ترافیک شهر اردبیل غلبه کرد.

 

 

    نظرات