پیام تبریک رییس شورای شهر ساری به همکاران مدیریت شهری

پیام تبریک رییس شورای شهر ساری به همکاران مدیریت شهری

پیام تبریک رییس شورای شهر ساری به همکاران مدیریت شهری

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقابل القلوب والابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سال 1400 با همه فراز و فرود هایش به پایان رسید. این سال با وجود تداوم شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اقتصادی که خواه نا خواه چالش هایی را برای جامعه در پی داشت ، با موفقیت هایی نیز توام بود . این توفیقات حاصل صبر و استقامت و تلاش و همت مردم عزیز ما بود که در پرتو رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی و با تکیه بر ایمان و اراده فولادی خود ، مشکلات را با سربلندی پشت سر گذاشتند و استوار و خستگی‌ناپذیر به سوی قله های موفقیت گام برداشتند.
سالی که گذشت در نهاد مدیریت شهری ساری نیز سال تلاش و ایستادگی برای عبور از چالش‌ها بود . برغم مشکلات و محدودیتهای مالی ، روند ارایه خدمات شهری خوشبختانه دچار ایستایی نشد و این امر بی شک مرهون اهتمام مدیران و کارکنان شهرداری و همراهی و حمایت همکارانم در شورای اسلامی شهر می باشد . تلاش این مجموعه برای پویایی حوزه عملکردی مدیریت شهری قابل تقدیر است و اگر این توفیق حاصل نشد که در طول سال خدمت این عزیزان برسیم و از خدماتشان قدردانی کنیم این امر به معنی نادیده گرفتن تلاش های همکاران همدل نیست بلکه بنده به عنوان عضو و رییس شورا و خدمتگزار مردم و مجموعه همکاران معتقدم بار اصلی مدیریت شهری را کارکنان بویژه در بخش های خدماتی بدوش می کشند لذا فرصت را مغتنم شمرده دست فرد فرد همکاران در شورای شهر و شهرداری را به گرمی می فشارم و از زحمات آنها در جهت پاسخگویی به نیازهای عمرانی و خدماتی شهر و شهروندان قدردانی می نمایم.
از همکاران عزیزم در شورای شهر که در بحث نظارت بیشترین دغدغه و تلاش را از خود نشان داده و در تصویب طرحها و خصوصا بررسی و تدوین بودجه سال جدید شهرداری و برنامه پیوستی آن جدیت و اهتمام ویژه‌ای داشتند کمال تشکر را دارم.
از شهردار محترم و معاونین ایشان که با مدیریت دلسوزانه حوزه اجرا ، به استمرار روند خدمات رسانی کمک شایانی کردند خصوصا در پرداخت حقوق و عیدی آخرسال نیروها تلاش شایسته ای بخرج دادند، تقدیر می کنم . هرچند این ارقام با توجه به تورم موجود تکافوی هزینه های زندگی همکاران را نمی‌دهد اما توجه مدیران شهرداری و قناعت و متانت کارکنان ، درخور حق شناسی است.
از پرسنل خدوم شهرداری در همه واحدها ، از شهرداری های مناطق تا سازمانهای تابعه و دوایر شهرداری مرکزی به جهت یک سال تلاش صادقانه و صبورانه سپاسگزارم و از درگاه خداوند متعال میخواهم در سال جدید به همه ما این توفیق را عطا کند که با توان مضاعف در مسیر سازندگی شهر و خدمت به همشهریان شریف و بزرگوار ساروی گام برداریم .
در خاتمه فرارسیدن سال 1401 را به تمامی همکاران در نهاد مدیریت شهری ساری تبریک و شادباش میگویم و امیدوارم سال جدید که از سوی رهبری فرزانه انقلاب تحت عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده سالی توام با بیشتر و پیشرفت افزونتر همراه با تندرستی و بهروزی و موفقیت برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان باشد ان شااالله .

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی

در پناه حق

پرویز شعبانی
رئیس شورای اسلامی شهر ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات