مديرعامل توانير در پيام نوروزي اعلام كرد؛ صنعت برق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،  در اين پيام آمده است:

فرارسيدن سال نو فصل رويش طبيعت را به همه سخت كوشان صنعت پرافتخار برق كشور تبريك عرض مي نمايم.
در سالي كه گذشت صنعت برق با فراز و نشيب هاي قابل توجهي مواجه بود. از طرفي با تداوم همه گيري بيماري كرونا و رشد چشمگير تقاضاي مصرف برق ، فاصله قابل توجهي بين نياز مصرف و ظرفيت توليد برق ايجاد گرديد و از طرفي ديگر با كاهش حجم توليد نيروگاه هاي برق آبي و گرماي كم سابقه در كشور ،شرايط ناترازي در تأمين برق در دوران اوج مصرف اتفاق ا فتاد. اما در پرتو همدلي ، تعهد و مسئوليت پذيري هراه با تلاش مضاعف و قابل تقدير تمامي همكاران صنعت برق ، با وجود محدوديت ايجاد شده، از شرايط سخت تابستان عبور كرديم.
اما در ادامه به لطف خداوند متعال  و با بهره مندي از تجارب گذشته ، با برنامه ريزي اصولي و تلاش و همت مديران و متخصصان وكوشش پيوسته و ارزنده تمامي كاركنان خدوم صنعت برق به عنوان زيربناي توسعه و سازندگي در پيكره نظام مقدس جمهوري اسلامي، تهديدها به واقعيت هاي روشن بدل شد و با عبور از زمستان سرد 1400 بدون خاموشي ، برگ زرين ديگري به ديباچه پر افتخار اين صنعت افزوده شد.
اكنون كه خود را مهياي كارستان 1401 مي نماييم نيازمند اوج همراهي و همدلي در همه عرصه هاي صنعت برق هستيم تا بتوانيم كشور را از پيچ و تاب كمبودها و محدوديت ها عبور دهيم و با اجراي برنامه هاي دقيق مديريت بار و آمادگي كامل در تأمين برق حركتي پويا و رو به جلو براي حفظ پايداري شبكه و بهبود، شرايط بهبود كيفيت تأمين برق را براي مردم شريف ايران اسلامي مهيا كنيم .
اينجانب اطمينان دارم با روحيه جهادي و خودباوري و بهره مندي از سرمايه هاي انساني كارآمد و متعهد اين صنعت با همراهي مردم  و اجراي دقيق برنامه هاي راهبردي ، به افق هاي مطلوب و در خشان در عرصه خدمت رساني دست يابيم و شاهد بالندگي و موفقيت روز افزون كشورمان و صنعت برق باشيم.
اينجانب ضمن عرض تبريك اين روزهاي فرخنده، سالي پر از بركت، تندرستي و بهروزي را براي شما همكاران و خانواده هاي محترمتان آرزومندم و اميد دارم در سال جديد و آغاز قرن جديد شاهد سلامتي، شادكامي و اميدآفريني در بين جامعه ايران سربلند باشيم .


آرش كردي

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت توانير

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات