وزير نيرو در پيامي به مناسبت نوروز 1401 عنوان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،متن پيام "علي اكبر محرابيان" به شرح ذيل است:

«يا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ يَا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَارِ يَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَالِ»
فرا رسيدن سال 1401 هجري شمسي و اعياد مبارك شعبانيه را حضور همه هم ميهنان ارجمند به ويژه خانواده بزرگ صنعت آب و برق تبريك و تهنيت عرض ميكنم. همزماني آغاز بهار و حلول سال نو با اعياد شعبانيه و ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت، حضرت ولي عصر (ارواحنافداه) را به فال نيك مي گيريم و اميدواريم سال نو، سالي پر از خير و بركت باشد و توفيق ارائه بيش از پيش خدمت به مردم در صنعت آب و برق چه در سازمان هاي دولتي و چه در بخش خصوصي را داشته باشيم.
همكاران گرامي در صنعت آب و برق، سال گذشته با وجود اينكه تنها كمي بيش از شش ماه از استقرار دولت مردمي نگذشته و به لحاظ شرايط ويژه بيماري كرونا و ادامه تحريم هاي ظالمانه و جنگ اقتصادي ناشي از آن دست به گريبان بوديم، تلاش و همت خود را به كار گرفتند تا سطح خدمت رساني به مردم كشورمان را ارتقا داده و زمينه برخورداري آنان از دو نعمت بزرگ و حياتي آب و برق مطمئن و پايدار را فراهم كنند.
تجلي و تبلور اين همت و تلاش، عبور از پيك زمستانه مصرف، اهتمام براي برخورداري هم وطنان عزيز در 10 هزار  روستا از آب شرب سالم و پايدار با راه اندازي جهاد آبرساني و راه اندازي طرح هاي نيمه تمام آب، فاضلاب و همچنين برنامه ريزي براي ايجاد ظرفيت 35 هزار مگاواتي بخش برق و نيز توجه به توسعه انرژي هاي تجديدپذير، در لبيك به فرمان رهبر معظم انقلاب در بهره گيري هر چه بيشتر از انرژي هاي پاك بوده است.
اينجانب ضمن سپاس بي كران از درگاه خداوند متعال براي توفيق خدمت، از شما همكاران عزيزم انتظار دارم با جديت و با به كارگيري دانش، توان و تعهد خويش، در راستاي اجرايي شدن هر چه سريع تر اين برنامه ها گام برداريد و اطمينان دارم مردم شريف ميهنمان، ثمره اين تلاش ها را مي بينند و شهد شيرين خدمت در دولت مردمي را مي چشند.
از طرفي نوروز ما هر سال مصادف با روز جهاني آب است كه يادآور اهميت آب براي زندگي ما انسان ها، به خصوص ما ايرانيان است كه بايد همچنان با دقت مراقب شيوه بهره برداري و مصرف منابع محدود آبي خود باشيم.
شعار امسال روز جهاني آب "آب هاي زيرزميني، مرئي شدن نامرئي"، با تاكيد بر حفظ و اهميت دادن هرچه بيشتر به اين بخش از منابع آبي  است. موضوعي كه ما ايرانيان و نياكانمان در طول تاريخ، بيش از ساير ملل بر آن ارج نهاده ايم و اميد مي رود با آموزش و فرهنگ سازي، دركي جامع از ارزش واقعي آب در بخش هاي گوناگون، به عنوان يكي از محورهاي توسعه پايدار ايجاد كنيم تا بتوانيم از اين منبع مهم و حياتي به نفع همه محافظت كنيم و زمينه بهره مندي نسل آينده از اين موهبت الهي را فراهم نماييم.
در پايان اميدوارم حلول سال نو نويد بخش سالي خجسته، همراه با سلامتي و سعادت براي شما همكاران ارجمند، خانواده هاي معزز و ملت شريف ايران اسلامي باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات