حضور وزیر شهرسازی و محیط زیست ترکیه در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن

حضور وزیر شهرسازی و محیط زیست ترکیه در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن

http://www.bananews.ir/وزیر شهرسازی و محیط زیست ترکیه، در نشستی مشترک، با رئیس و معاونین مرکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این نشست مشترک، اردوغان بایراکتار وزیر شهرسازی و محیط زیست ترکیه و معاونین ایشان، سئوالاتی درخصوص فعالیت‌های مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مطرح ساختند و دکتر فاطمی‌عقدا رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های تحقیقاتی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن به سئوالات ایشان پاسخ داد.

وی در ادامه گفت: مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در قالب ۱۵ بخش تحقیقاتی فعالیت‌های خود را به انجام می‌رساند. این بخش‌ها فعالیت‌های تحقیقی خود را در قالب ۱۰ آزمایشگاه تخصصی به انجام می‌رسانند. معرفی شبکه شتابنگاری ایران، معرفی نیک‌سیستم، سیمان بنایی، تدوین آیین‌نامه‌ها و ضوابط در حوزه ساختمان و مسکن کشور، مبحث مقررات ملی ساختمان و ... از دیگر مواردی بود که در این جلسه از سوی دکتر فاطمی‌عقدا به آنها اشاره شد.

در ادامه وزیر شهرسازی و محیط زیست ترکیه با همراهی رئیس مرکز و جمعی از معاونین و مدیران از بخش‌های شبکه شتابنگاری، طراحی محیط و انرژی، بخش سازه و ژئوتکنیک بازدید کردند.

 

    نظرات