چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر احداث شده است

چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر احداث شده است

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی، به عزم دولت برای اتمام تمامی پروژه های مسکن مهر تا پایان کار دولت دهم اشاره کرد و گفت: دولت خدمتگزار تا زمان حاضر چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را با همکاری بخش خصوصی و مردم احداث کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد، شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران استان زنجان، حمایت رهبر فرزانه انقلاب را تشویقی بزرگ برای ادامه ساخت و سازهای مسکن مهر در کشور دانست و افزود: زمانی که رهبری در اولین سخنرانی خود، اقدامات صورت گرفته در بخش مسکن را قابل تقدیر ارزیابی می کنند، مسولان دولتی و استانی باید برای تحقق چندین برابری فرامین ایشان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی، به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب 'تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی' اشاره کرد و یادآور شد: تذکر و تاکید رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که نظام اسلامی در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داشته و تا حد توان باید برای رشد و ترقی در این حوزه تلاش کند.

نیکزاد ادامه داد: نظام اسلامی به برکت خون شهدا، هدایت و رهنمودهای رهبری، ایثار سرخ و انتظار سبز، تا زمان حاضر با اقتدار کامل در بخش نظامی و سیاسی، به هیچ مشکل خاصی برخورد نکرده است.

وزیر راه و شهرسازی، حرکت در مسیر اقتصادی را لازمه اقتدارتر ایران اسلامی دانست و گفت: امروز انبوه سازان، صاحبان سرمایه و دارایی های ملی، سرمایه گذاران و تولید کنندگان باید به عرصه جهاد اقتصادی وارد شده و نهایت تلاش و تعامل خود را با مردم و مسولان برای تحقق فرامین رهبری به کار گیرند.

وی با بیان اینکه استفاده از قیمت مقطوع، زمان مشخص و بهترین مصالح ایرانی برای احداث مسکن مهر، نشان از همت و تلاش بالای مردم و پیمانکاران در کنار برنامه ریزی های دولت برای رفع مشکل مسکن در کشور دارد، خاطر نشان کرد: اقشار تاثیر گذار در بخش مسکن و راه سازی باید برای رفع مشکلات این حوزه با تعامل و همکاری مناسب، به منظور تبعیت از فرامین رهبری، تمام تلاش خود را برای تکمیل، اتمام و بهره برداری از پروژه های اقتصادی و مسکونی به کار گیرند.

نیکزاد به وجود ۷۰۰ طرح بزرگ و تاثیر گذار قابل بهره برداری به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال در سطح کشور در سال جاری اشاره کرد و افزود: ۱۴۷ طرح از این میان مربوط به حوزه راه و شهرسازی است که بهره برداری و اتمام کامل آنها، نیازمند همکاری و همدلی تمامی مسولان و بخش خصوصی است.

وزیر راه و شهرسازی، مسکن را یکی از نیازهای اساسی مردم در کشور دانست و یادآورشد: این وزارتخانه نیز در کنار تمامی بخش های دولت، در تلاش برای تحقق فرامین رهبری است.

 

 

    نظرات