امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد در نزدیکترین محل زندگی داوطلبان

امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد در نزدیکترین محل زندگی داوطلبان

http://www.bananews.ir/رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از سال آینده داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه بدون توجه به رشته - شهر انتخابی خود می توانند در نزدیکترین حوزه به محل زندگی شان در آزمون شرکت کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدعبدالله سجادی جاغرق' روز چهارشنبه در حاشیه بازدید 'فرهاد دانشجو' رییس دانشگاه آزاد از مرکز آزمون این دانشگاه اظهار داشت: به دلیل مشکلات و مخاطراتی که در حین سفر داوطلبان به حوزه های برگزاری آزمون رخ می داد با برنامه ریزی های صورت گرفته، تدابیری اتخاذ شد که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد همانند داوطلبان آزمون سراسری بتوانند در حوزه های محل زندگی شان امتحان دهند.

وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از دو میلیون برگه با تلاش کارکنان این مرکز که در مقایسه با سایر مراکز مشابه تعداد کمتر اما با بهره وری بالا هستند تصحیح می شود.

سجادی جاغرق، آمار برگزاری آزمون های سالیانه دانشگاه آزاد را بیش از ۴۰ نوبت ذکر کرد و گفت: در سه ماهه آخر سال گذشته دو میلیارد تومان صرفه جویی مالی در قسمت های مختلف از جمله توزیع کارت و دفترچه راهنمای آزمون داشتیم و تمامی مراحل برگزاری آزمون با نظم و امنیت و در نهایت دقت و صحت صورت گرفته است.

وی به برگزاری آزمون های استاندارد IELTS توسط این مرکز اشاره کرد و افزود: تمام مراحل برگزاری آزمون شامل امتحان، تصحیح، مراقبت و صدور کارنامه توسط استادان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تصریح کرد که به دنبال موفقیت های مرکز آزمون های استاندارد IELTS دانشگاه آزاد اسلامی و استقبال داوطلبان کشورهای خارجی برای شرکت در این آزمون مراکزی در نقاط مرزی کشور نظیر کرمانشاه ،مشهد و تبریز راه اندازی شده است.

 

 

    نظرات