محدودیت صحبت از طرح‌تفصیلی

محدودیت صحبت از طرح‌تفصیلی

http://www.bananews.ir/مقامات ارشد شهرداری‌تهران طی چند روز گذشته از هر نوع اظهارنظر درباره جزئیات طرح تفصیلی تهران پرهیز کرده‌اند و پیگیری‌ها در این‌باره نشان می‌دهد که مقرر شده است طی اوایل هفته جاری شهردار یا سخنگوی شهرداری تهران موضع رسمی شهرداری را درباره اجرای طرح تفصیلی، در قالب نشست خبری تشریح کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به رغم آنکه طرح تفصیلی تهران یک‌سال بعد از وعده‌های اجرایی، از چند روز پیش کار خود را در تهران شروع کرده، مسوولان این طرح از مصاحبه با خبرنگاران اجتناب می‌کنند و گفته می‌شود به دلیل حساسیت اجرای این طرح، فعلا محدودیت برای مصاحبه اعمال می‌شود.

این در حالی است که قرار است طی هفته جاری، محمد هادی ایازی سخنگوی شهرداری‌تهران درباره طرح تفصیلی نشست خبری ویژه برگزار کند. همچنین گفته می‌شود به احتمال زیاد، این نشست به میزبانی محمدباقر قالیباف برگزار خواهد شد و بعد از آن، معاونین ذی‌ربط می‌توانند از طریق مصاحبه‌های خبری، پاسخگوی ابهامات موجود درباره طرح تفصیلی تهران باشند.

اجرای ناگهانی طرح تفصیلی تهران طی دو هفته گذشته باعث شده، سوالات زیادی برای تهرانی‌ها درباره این طرح به‌وجود بیاید.

بر اساس این گزارش پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده چنانچه مسوولان شهرداری زوایای پنهان طرح تفصیلی را برای همگان مشخص کنند، جو کنونی در بازار مسکن آرام بگیرد. آنچه در حال حاضر به عنوان ابهام بزرگ درباره طرح تفصیلی مطرح است سرنوشت املاک و زمین‌هایی است که گفته می‌شود اجرای طرح تفصیلی کاربری فعلی آنها را قرار است تغییر دهد. مسوولان شهرداری باید در این باره نگرانی‌ها را برطرف کنند و مزایای طرح را با زبان ساده تشریح کنند تا امیدواری جایگزین نگرانی شود.

 

 

    نظرات