همه تعهدات آبفا در مسکن مهر عملیاتی شد

همه تعهدات آبفا در مسکن مهر عملیاتی شد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از اجرای تمام تعهدات این شرکت در بخش مسکن مهر طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۹۰، ۳۰ هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر استان آماده تحویل شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان، محسن پویا پیشرفت کلی طرح های مسکن مهر استان را ۸۵ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد کل واحدهای مسکن مهر استان خوزستان تا پایان سال ۹۱ بیش از ۵۷ هزار واحد مسکونی است که در سال ۹۰ زیرساخت ۳۶ هزار و ۵۰۰ اشتراک آن ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: سال ۸۹ نیز به منظور واگذاری ۱۳ هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر حدود ۲۲۲ کیلومتر شبکه اجرا شد که این رقم در سال ۹۰ به حدود ۴۴۵ کیلومتر رسید که بخشی از آن در سال ۹۱ اجرا خواهد شد.

رییس هیئت مدیره آبفا استان با اشاره به اینکه در سال ۸۹ حدود ۱۳ هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر واگذار شد، افزود: با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی تاسیسات آب و فاضلاب در سال ۹۰ نیز امکان واگذاری بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ اشتراک آب و فاضلاب به متقاضیان فراهم شده است.

طرح مسکن مهر مهم‌ ترین ابزار دولت برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن است که اقدامات اولیه آن از سال ۸۶ آغاز شده است.

 

    نظرات