رده‌بالاهای کشور در پردیس ساکنند

رده‌بالاهای کشور در پردیس ساکنند

http://www.bananews.ir/نیکزاد: افزایش وحشتناک قیمت مسکن را اصلا قبول ندارم

وزیر راه‌وشهرسازی در دفاع از آنچه در قالب مسکن‌مهر در شهرهای جدید اطراف تهران ساخته شده، گفت: همین الان همکاران من در وزارت راه‌وشهرسازی مستاجر هستند و حاضرند اگر در شهر جدید پردیس به آنها خانه بدهیم، به آنجا منتقل و ساکن شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: اما در مورد اینکه گفته می‌شود واحدهایی که در پردیس، هشتگرد، اندیشه و پرند ساخته و واگذار می‌شوند مربوط به تقاضای موثر نیست، بالاخره این جمعیت در این نقطه جغرافیایی ساکن هستند. افراد خاصی در پردیس ساکن شدند که اسم نمی‌برم، اما همان افراد مسوولیت بالای مشاغل را در کشور به عهده دارند و من خودم نوشتم که به آنها در پردیس خانه بدهند.

ترکش ارز و سکه به همه چیز خورد

نیکزاد درباره میزان افزایش قیمت مسکن در تهران نیز چنین گفت: اگر قیمت مسکن بالا رفته، کمتر از نرخ تورم بوده است و اینکه مطلق بگویند قیمت‌ها وحشتناک بالا رفته است من قبول ندارم. زیرا ما سامانه معاملات املاک و مستغلات را داریم و اطلاعات بازار را از طریق آن رصد و تحلیل می‌کنیم و مراجعه به این سامانه نشان می‌دهد که افزایش قیمت مسکن کمتر از تورم است، درمورد کسی که می‌گوید روز گذشته خانه‌ام را متری دو میلیون تومان می‌فروختم، امروز ۴ میلیون تومان، باید دید چه کسی خریده چه کسی فروخته است؟

نیکزاد در ادامه تصریح کرد: سال گذشته هم موضوع ارز و سکه رد شد، اما ترکش آن به همه چیز خورد، اما ما بازهم ادعا می‌کنیم مسکن به آن اندازه‌ای که مدنظر برخی بوده، تکان نخورده است.

 

 

    نظرات