در راستای حمایت از مشاغل ، مبنای پرداخت عوارض با نرخ سال ۹۸ محاسبه خواهد شد

در راستای حمایت از مشاغل ، مبنای پرداخت عوارض با نرخ سال ۹۸ محاسبه خواهد شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای شهر اهواز گفت : بر اساس لایحه شهرداری مرتبط با بسته حمایتی ستاد استانی کرونا برای حمایت از مشاغل گروه های دو، سه و چهار از تاریخ تصویب تا ۱۵ تیرماه سال جاری مبنای محاسبه عوارض کسب و پیشه برای سال های ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ به نرخ سال ۹۸ محاسبه خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی شورای شهر اهواز علی مدد هاشم پور اظهار کرد: بر اساس لایحه شهرداری مرتبط با بسته حمایتی ستاد استانی کرونا برای حمایت از مشاغل گروه های دو، سه و چهار، مقرر شد از تاریخ تصویب تا ۱۵ تیرماه سال جاری برای کسانی که قصد پرداخت عوارض خود را دارند مبنای محاسبه عوارض کسب و پیشه برای سال های ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ به نرخ سال ۹۸ حساب خواهد شد.

وی افزود: پس از بازه زمانی مصوب ، نرخ محاسبه پرداخت عوارض کسب و پیشه به حالت عادی باز خواهد گشت و عوارض هر سال متناسب با نرخ همان سال محاسبه می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز درخصوص اولویت های این کمیسیون در شش ماه نخست سال جاری گفت: یکی از برنامه هایی که به دنبال آن هستیم ایجاد چهار الی پنج کمیته از جمله کمیته منابع انسانی برای ساماندهی نیروی انسانی، کمیته حسابرسی برای رسیدگی به گزارش های حسابرس های سازمان های وابسته به شهرداری، کمیته شفافیت و شهر هوشمند، کمیته نظارت بر تدوین برنامه پنج ساله شهرداری ذیل کمیسیون برنامه و بودجه شود.

شایان ذکر است یکی از موضوعات مهم و اولویت های کمیسیون برنامه و بودجه، نظارت مالی و همچنین نظارت آنلاین بر بودجه است که مقرر گردید شهرداری اهواز یک دسترسی به کمیسیون برنامه و بودجه بدهد که به صورت آنلاین به منابع و مصارف شهرداری دسترسی داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات