افتتاح ۱۲۰ هزار واحد در بافتهای فرسوده

افتتاح ۱۲۰ هزار واحد در بافتهای فرسوده

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه امسال ۱۲۰ هزار واحد در بافتهای فرسوده افتتاح می‌شوند، گفت: دولت ۱۰۰ هزار تسهیلات نوسازی در محدوده بافتهای فرسوده شهری در مرحله اول از طریق بانکهای عامل به متقاضیان پرداخت خواهد کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید کیان پور در گفتگو با مهر با بیان اینکه براساس قانون پنجم توسعه باید سالانه ۱۰ درصد از بافتهای فرسوده کشور نوسازی شود، افزود: امسال در محدوده بافتهای فرسوده شهری ۱۲۰ هزار واحد مسکونی افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ هزار واحد مسکونی در بافتهای فرسوده شهری قابل افتتاح و بهره برداری است، گفت: دولت ۱۰۰ هزار تسهیلات نوسازی در محدوده بافتهای فرسوده شهری در مرحله اول از طریق بانکهای عامل به متقاضیان پرداخت خواهد کرد و هیچگونه محدودیتی در پرداخت سقف تعداد واحد تسهیلات وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران درباره شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری این شعار بهترین شعار برای توسعه کشور به شمار می رود و باید همه مسئولان و دست اندر کاران جامعه در تحقق آن کوشا باشند.

کیان پور تصریح کرد: حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده حمایت از کار و سرمایه ملی است.

 

 

 

    نظرات