مسکن مهر عامل کاهش حاشیه نشینی در تبریز

مسکن مهر عامل کاهش حاشیه نشینی در تبریز

http://www.bananews.ir/استاندار آذربایجان شرقی توسعه مسکن مهر را موجب کاهش حاشیه نشینی در استان دانست و بر حرکت مترو تبریز در سالجاری تاکید کرد و گفت: راه اندازی این پروژه روحیه نشاط و امید را در مردم بیشتر می کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد علیرضا بیگی شامگاه دیروز دوشنبه در دیدار با فرماندار تبریز و معاونان فرمانداری تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حمایت از تولید ملی در سال های گذشته جزو وظایف دستگاه های اجرایی بود اما با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۹۱ جزو وظایف تصریحی است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه یادآور شد: باید با بهره گیری از این فرصت مغتنم فضای رقابت در بین تولیدات ملی را افزایش داد.

علیرضابیگی همچنین گفت: ارتباطات رو در رو با مردم استان، گره گشایی از مشکلات آنان، ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان همگی موجب شده در یک فضای همدلی و محبت در یک مسیر روشن برای اعتلای نظام اسلامی پیش برویم و مسئولان با کار خود و مردم با حضور در انتخابات این را ثابت کردند.

وی افزود: در فضای کنونی تبریز به عنوان کانون تجارت منطقه ای نقش بی بدیلی بر عهده دارد و برگزاری همایش تجارت منطقه ای در این شهر فرصتی است تا موقعیت های ارزش آفرین در سرمایه گذاری و تجارت به دنیا معرفی شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در شرایط کنونی تولیدکنندگان با محدودیت مواجه نیستند و می توان با همکاری و حمایت از تولید داخلی به برخی مشکلات چیره شد.

علیرضا بیگی با بیان اینکه حسن مدیریت و متانت در اداره شهرستان تبریز را به عینه مشاهده می کنیم از تلاش برای ارتقاء هویت فرمانداری تبریز خبر داد.

وی افزود: افزایش مشارکت مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل حسن رفتار این فرمانداری در ارتباط با عموم مردم بود.

علیرضا بیگی در ادامه این دیدار بر حرکت مترو تبریز در سالجاری تاکید کرد و گفت: راه اندازی این پروژه روحیه نشاط و امید را در مردم بیشتر می کند.

وی توسعه مسکن مهر را موجب کاهش حاشیه نشینی در استان عنوان کرد و ادامه داد: امکانات و توسعه روستاهای ملحق شده اطراف تبریز به این کلانشهر باید هدفمند و مسئولانه باشد تا به نتیجه های پیش بینی شده دست یابیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نقش نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آیت الله مجتهد شبستری لنگر آرامش استان هستند و جایگاه دینی و سیاسی وی بر کسی پوشیده نیست.

علیرضا بیگی فضای رسانه ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فعالان این عرصه باید با جسارت های هوشمندانه و حرفه ای فضای توسعه مطلوب را برای استان خود فراهم کنند.

وی از نقش صدا و سیما در ایجاد شفاف سازی و اعتمادزایی بین مسئولان و مردم تقدیر کرد و افزود: این اقدامات ثبات مدیریتی خوبی در استان ایجاد کرده است.

 

 

    نظرات