هشدار کارشناسان از آغاز موج دوم مصادره منازل مردم در آمریکا

هشدار کارشناسان از آغاز موج دوم مصادره منازل مردم در آمریکا

http://www.bananews.ir/کارشناسان مسایل اقتصادی در پنجمین سال بحران مسکن در آمریکا،نسبت به آغاز موج دوم مصادره منازل مردم در ایالت ها و شهرهای مختلف از سوی بانک های این کشور هشدار دادند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از رسانه های آمریکایی ، در پی بروز بحران اقتصادی، کاهش شدید درآمدها و رشد نرخ بیکاری، بسیاری از منازل مسکونی مردم در شهرهای مختلف آمریکا به دلیل عدم پرداخت به موقع اقساط با جریمه های کلانی روبرو شده اند و اموال مردم توسط دادگاه توقیف شده است.

به گفته اقتصاددانان ، این بزرگترین بحران مسکن در تاریخ آمریکا بعد از رکود و ورشکستگی بزرگ دهه ۱۹۳۰ است.

مایک سانفرت مدیر اجرایی موسسه تحقیقات مسکن ریالتی تراک که آمارهای مسکن آمریکا را تعقیب می کند، هشدار داد از ماه ژانویه تشکیل پرونده برای مصادره مسکن در ۴۹ ایالت بیش از ۲۸ درصد رشد کرده است.

این پرونده ها برای مصادره منازل مسکونی نزدیک به دومیلیون نفر است که به دلیل بحران مالی و بیکاری قادر نبودند سال گذشته اقساط خود را به موقع پرداخت کنند و با جریمه های بسیار سنگینی هم روبرو شده اند.

بیشترین پرونده های مصادره خانه ها مربوط به ایالت بحران زده فلوریدا است و شهرهای میامی و تمپا بیشترین شمارپرونده های مصادره مسکن را در این بحران به خود اختصاص داده اند.

مردم آمریکا بسیار نگران و مضطرب توقیف اموال خود هستند زیرا بر اساس قانون اگر کسی توان پرداخت اقساط خود را نداشته باشد تمامی دارایی های منقول و غیر منقول وی ضبط می شود.

در سال گذشته بسیاری از مردم خانه و کاشانه خود را از دست دادند و به جمعیت بی خانمان پیوستند.

 

 

    نظرات