رفع معضل مسکن مهر در فیروزکوه

رفع معضل مسکن مهر در فیروزکوه

http://www.bananews.ir/فرماندار فیروزکوه گفت: رفع معضل مسکن مهر این شهرستان نیازمند اهتمام و توجه مسئولان متولی و توجیه اعضای تعاونی‏هاست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سعید افشارنادری در جلسه مسکن مهر شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از تلاش و کوشش همه تلاشگران عرصه مسکن شهرستان در سال گذشته اظهار داشت: نخستین جلسه مسکن شهرستان در سال جدید را با نیت تلاش وافر برای رونق و پیشرفت هر چه بیشتر کار در این عرصه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور برگزار می‏کنیم تا پروژه مسکن مهر شهرستان را بر اساس برنامه‏ریزی و برنامه زمان‏بندی شده به خوبی به پیش ببریم.

وی با اشاره به روند اجرایی پروژه و معضلات و مشکلات فراروی آن گفت: رکود و وقفه فعالیت‏های ساختمانی و عمرانی در پنج تا شش ماه از سال مزید بر علت شده است تا به خوبی از فرصت‏های فصل کار در فیروزکوه استفاده نکنیم و البته این امر نافی زحمات کشیده شده در ادوار گذشته نیست.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: بخشی از کار در سنوات گذشته انجام شده، اما به موازات اجرای پروژه باید خدمات‏ رسانی شایسته و مناسب به آن صورت پذیرد تا در زمان تحویل، مالکان با کمترین دغدغه مسکن خود را تحویل بگیرند.

 

    نظرات