آماده‌سازی تعاونی‌های مسکن وظیفه مسکن و شهرسازی است

آماده‌سازی تعاونی‌های مسکن وظیفه مسکن و شهرسازی است

http://www.bananews.ir/نایب رئیس شورای شهر شوشتر گفت: آماده‌‌سازی تعاونی‌های مسکن وظیفه ذاتی مسکن و شهرسازی است و شهرداری در این باره هیچ وظیفه‌ای ندارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسن دهدار صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: آماده‌سازی تعاونی‌های مسکن مهر طبق قانون وظیفه ذاتی مسکن و شهرسازی است و به این دلیل شهرداری در این باره هیچ مسئولیتی برعهده نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته برای همکاری با همشهریان اقدامات انجام شده که در شرایط کنونی برای شهرداری وضعیت را بحرانی کرده است، افزود: در سال‌های گذشته در تعاونی‌های مسکن مهر آماده‌سازی را انجام دادیم ولی در شرایط کنونی مسکن و شهرسازی پرداخت هزینه‌ها را متقبل نمی‌شود.

دهدار تأکید کرد: بیش از ۸۰ میلیارد ریال در تعاونی‌های مسکن در شوشتر توسط شهرداری برای آماده‌سازی هزینه‌شده است ولی تا کنونی هیچ پرداختی از طرف مسکن و شهرسازی صورت نگرفته است و به این دلیل شهرداری تنها زیان کرده است و مسکن و شهرسازی نیز بدقولی کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شرایط کنونی تعاونی‌های مسکن را تنها پس از آماده‌سازی توسط مسکن و شهرسازی شهرداری تحویل بگیرد، گفت: شهرداری وظیفه نگهداری از آسفالت و جوی و جدول و ... را برعهده دارد و در غیر این صورت به تعاونی خدمات ندهد تا مشکلات موجود در این بخش‌ها برطرف شود.

تعاونی‌‌های زیادی در شهرستان شوشتر وجود دارد که در شرایط کنونی مشکل آماده‌سازی دارند و به این دلیل هنوز مشکلات آنها برطرف نشده است.

 

    نظرات