احتمال پیاده‌راه شدن بخشی از میدان انقلاب

احتمال پیاده‌راه شدن بخشی از میدان انقلاب

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام نهایی شدن طرح المان میدان انقلاب اسلامی، از بررسی این طرح در جلسه امروز شورای تخصصی سازمان زیباسازی خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید محمدجواد شوشتری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص علت اجرایی نشدن طرح المان میدان انقلاب تاکنون، گفت: برای جلوگیری از هدر رفت بودجه و دوباره‌کاری، اجرای المان میدان انقلاب را به اتمام بررسی کل طرح موضعی میدان انقلاب موکول کردیم.

شوشتری با اعلام اینکه طرح موضعی میدان انقلاب، امروز، چهارشنبه در جلسه شورای تخصصی سازمان زیباسازی مطرح می‌شود، افزود: مشاور طرح برای دفاع در این جلسه حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: مشاور بر اساس طرح موضعی میدان انقلاب و نیز ضوابط طرح تفصیلی از طرح المان میدان انقلاب دفاع خواهد کرد و شورای تخصصی نظر خود را اعلام می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد پیاده‌راه شدن بخش‌هایی از میدان انقلاب در طرح موضعی این میدان وجود دارد، افزود: این مساله هنوز نهایی نشده و به نتایج دفاع از طرح توسط مشاور و نیز جلب نظر شورای تخصصی بستگی دارد.

شوشتری تاکید کرد: فعلا نمی‌توان هیچ وعده زمانی دقیقی برای اجرای المان میدان انقلاب را مطرح کرد و این مساله تنها بعد از تدوین بیانیه شورای تخصصی سازمان زیباسازی میسر است.

 

    نظرات