نرخ آپارتمان در برخی از محله‌های تهران

نرخ آپارتمان در برخی از محله‌های تهران

http://www.bananews.ir/پس از افزایش قیمت و فروش املاک کلنگی در سال گذشته، پیش بینی می‌شود امسال آپارتمان‌های نوساز فروش بیشتری داشته باشند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این روزها با شروع کار در مشاوران املاک بازار مسکن هنوز نرخ جدیدی را نداشته است و انواع مسکن با قیمتهای اواخر سال گذشته خرید و فروش می شود؛ گرچه امسال هم همانند سالهای گذشته متناسب با نرخ تورم افزایش قیمت خواهیم داشت اما تاکنون بازار روزهای آرامی را سپری کرده است.

فعالان بازار مسکن سال گذشته را سال بازار ملکهای کلنگی می نامند؛ به این معنا که بیشترین خرید و فروش و افزایش قیمت در سال گذشته مربوط به املاک کلنگی بوده است. دلیل این امر هم شنیده هایی بود که در خصوص طرح تفصیلی مسکن و احتمال محدود شدن ارایه مجوزهای ساخت در میان سازندگان شایع شده بود.

همچنین وامهای قرض الحسنه ای که در بافتهای فرسوده به سازندگان داده می شد هم از دیگر عواملی بود که بازار کلنگی را در سال گذشته داغ کرد اما امسال پیش بینی می شود که فروش آپارتمان با افزایش بیشتری مواجه شود.

در واقع ساخت و ساز در کلنگی هایی که سال گذشته به فروش رسیدند،امسال به پایان می رسد و این آپارتمانها وارد چرخه فروش در بازار مسکن می شوند و به طور حتم متقاضیان زیادی هم خواهند داشت؛ بنابراین امسال آپارتمانها وضعیت بهتری به نسبت املاک کلنگی دارند.

نرخ آپارتمان در برخی از محله های تهران

براساس گزارش میدانی مهر، ۶۰ متری یک خوابه، طبقه ۴ با عمر ۵ ساله بدون آسانسور با قیمت ۱۵۹میلیون تومان به فروش می رسد و برای آپارتمان ۵۷ متری در خیابان پونک با عمر ۱۲ ساله، ۱۶۰ میلیون تومان قیمت تعیین شده است.

همچنین سوئیت ۶۰ متری با یک اتاق در خیابان جردن گل گشت هر مترمربع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است و آپارتمان ۵۷ متری در کارون- آذربایجان ۲ خوابه با ۵۰ متر انباری ۲۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

آپارتمانی در خیام شمالی به مساحت ۵۸ متر مربع و ۱۰مترانباری، با عمر ۴ ساله، با شرایط ۱۸وام + ۲۰ رهن + ۴۵ نقد به فروش می رسد و ۱۳۸ میلیون تومان قیمت برای واحد ۶۰ متری، یک خوابه در شهران تعیین شده است.

همچنین واحد ۴۵ متری در سبلان شمالی در طبقه اول ۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد و در قصرالدشت بعداز بهنود واحدی ۴۱ متری طبقه ۴، یکخوابه با پارکینگ وانباری، ۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

    نظرات